Φιλήδονος Αισθησιασμός... Γιάννης Κουκάκης

Ένα άρωμα γλυκύτητας πλημμυρίζει τη ζωή μου,
φιλήδονα χάδια γεμάτα τρυφερότητα,
νανουρίζουν την αγάπη με τραγούδια στο άπειρο, ..
φυτεμένοι πόθοι, ..όνειρα που ελπίζουν, ..

Ρομαντική καρδιά μου, φιλήδονοι οι χτύποι σου,
στην ευαίσθητη ψυχή μου, .. κι αυτή η όμορφη αγάπη, .. 
είναι ωραία, .. ντυμένη μες στα ροζ,
προσφέρει τα συναισθήματα της καρδιάς της,
για μένα, .. σε μένα, .. για πάντα, .. αιώνια, ..


Κατάθεση στη σιωπή των λέξεων,
αυτό που δεν τολμώ να πω στον εαυτό μου,
το δίκαιο κι ορθό, το φιλήδονο και όμορφο,
αυτό που ενσωματώνει την ύπαρξη μου,
γεμάτο αισθησιασμό,
εκφράζεται με πάθος στην άκρη των χειλιών μου, ..!

Πως να ζήσω χωρίς αυτή τη μοναδική αγάπη,
που θέλω να κρατήσω για πάντα κοντά μου,
κύτταρο του σώματος, .. στολίδι της ψυχής μου, ..
ο αισθησιασμός είναι φλόγα που καίει τα στήθη,
βάζει φωτιά στη λογική !

Μου αρέσει αυτό το πάθος που μ’ανεβάζει,
καταπραΰνει το μαρτύριο μου, .. με παρηγορεί,
η ζωή μου είναι μια μελωδική λιτανεία,
ένα τραγούδι αγάπης, .. γραμμένο με μελάνι καρδιάς, ..

Αισθησιασμός, .. η λάμψη του στα μάτια μου,
εκστασιάζεται, ..αντανακλά την εσωτερική ομορφιά,
αυτή που αποκαλύπτεται,
όταν κοιτώ τον πίνακα ζωγραφικής ενός μαιτρ ..!
Αισθησιασμός, .. υγρός, .. ζωηρός, .. γόνιμος, .. ωραίος, ..
τα γραπτά του διάφανα, τα λούζει η φαντασία,
αυτή η σελίδα που προσφέρεται στα μάτια σας,
είναι η σελίδα της γυμνής αλήθειας,
γεμάτη σεβασμό για την αίσθηση του ωραίου, ..!

Λατρεύω τη μυρωδιά ενός αρώματος που μεθά,
μου αρέσει ν’ακούω μια καρδιά,
να πάλλεται στο ρυθμό της αγάπης,
να νιώθω, .. ν’αγγίζει κάθε σημείο του είναι μου,
μ’απόλυτη τρυφερότητα!

Νιώθω την ανάγκη να εκφράσω τη βαθύτατη ύπαρξη μου,
αυτές τις λέξεις που δεν τολμώ να εκφράσω μπροστά στο κόσμο!
αισθησιασμός ομοιοκαταληκτεί με γλυκύτητα χαδιού,
με τρυφερότητα αγγίγματος, μια γυναίκα, ..
ένα φως, .. μια ζεστή αγκαλιά, .. αισθησιασμός, ..
ανοιχτό τριαντάφυλλο, θυσία στο βωμό του έρωτα,
προσφορά ευγνωμοσύνης στη ζωή, ..

Γλυκέ αισθησιασμέ μου, .. διάφανη στιγμή πάθους μου,
μαγική αίσθηση του κορμιού, ιερόδουλε του έρωτα,
φιλήδονη δόνηση, θεέ της αγάπης,
τρυφερότητα του ζειν, ευλάβεια της καρδιάς,
ευγένεια της ψυχής, εσύ κυβερνάς
την αισθαντική μου νοημοσύνη, .. μέσα από σένα μόνο ζω,
μέσα από σένα μόνο αγαπώ, φιλήδονα, .. με πάθος, ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου