Φεύγω!!! (Νίκος Ορφανίδης)

Απόψε είπα να φύγω, ναι να φύγω,
φόρεσα την στολή του Ζαρατούστρα,
παίρνω παραμάσχαλα την τύχη μου,
και βαδίζω εκεί στα απάτητα, αγκαλιά με τη μοναξιά μου.

Τι και αν ζω μες στους πολλούς, στην φασαρία πάντα μόνος 
ήμουνα. Ανάμεσα στους δήθεν, βαρέθηκα αυτήν την υποκρισία 
αυτό το ψεύτικο αγκάλιασμα το παγωμένο χάδι.
Φεύγω μόνος ναι μόνος, 

Και αν κάποια στιγμή θυμηθώ τον έρωτα ε δεν κοστίζει δα 
και ακριβά θα τον αγοράσω κάπου θα βρεθεί στον δρόμο μου, 
φτάνει που έχω την ύλη, μπορείς να αγοράσεις τα πάντα με
αυτήν και δεν θα χρειαστείς να σου δακρύσουν τα μάτια 
να χάσεις αυτό το χαμόγελο από τα χείλη απλά
μια σωματική ανάγκη θα είναι τίποτα άλλο, δίχως την φλόγα 
αυτήν στα μάτια, δίχως τον χτύπο τηςκαρδιάς, αυτά που 
σήμερα δεν τα βρίσκεις !!

Μα θα μου πείτε ναι έφυγες μα ο Ζαρατούστρα 
ξαναγύρισε δεν άντεξε την μοναξιά !!
Μα και εγώ είμαι εδώ με αυτό σήμερα!!
Για να σου θυμίσω άνθρωπε που πας!!
και να σου θυμίσω που είναι καλύτερα να ζεις στο δάσος 
της δικής σου μοναξιάς, ή στην μοναξιά του πλήθους !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου