Αποψινό μου όνειρο... Βασιλική Α Γαβαλά.

Κοντά σου η ζωή μου 
γεμίζει γέλιο αστεία πειράγματα, 
έξυπνο χιούμορ χαρά!
Αχ πως θα ήθελα να χαλαρώνουμε 
να ξαναγινόμαστε παιδιά μια αγκαλιά!

Οι ασήμαντες στιγμές 
να γίνονται σημαντικές για μας!
Εσύ λαχταρα μου αναδύεσαι 
μέσα από το πάθος μου για τη ζωή...
Ο ενθουσιασμός που βλέπω στα μάτια σου 
γίνεται και δικός μου. ..

Εσύ είσαι ο πιο γλυκός 
κι ανιδιοτελής σκοπός μου!
Η πίστη μου η ελπίδα 
κι η αισιοδοξία μου!
Είσαι η θεική αίσθηση ασφάλειας 
που νιώθω στην αγκαλιά σου!

Είμαι η αποφασιστικότητα σου 
το ελπιδοφόρο σου αύριο!
Μαζί φέραμε πίσω 
τη χαμένη μας νιότη!
Μαζί ξαναβρήκαμε 
τη χαμένη μας ευγένεια!

Πλατύστερνε ουρανέ μου 
είσαι η ανθρωπιά 
που νόμιζα πως είχε χαθεί 
απ' αυτόν τον κόσμο!
Είσαι ο ανοιχτός ορίζοντας 
που τάζει μακρινά ταξίδια..

Είμαι η αυτοπεποίθηση σου 
κι είσαι ο θαυμασμός 
που χρειάζομαι να τρέφω 
βαθιά μεσα μου 
για να έχει νόημα η ζωή!
Είσαι ο φάρος 
που διαλύει το σκοτάδι 
της ανασφάλειας μου. ..

Εσύ με έμαθες 
να σε αποδέχομαι 
όπως είσαι 
με τις αδυναμίες σου, 
γιατί αποδέχτηκες κι εσύ 
τις δικές μου 
χωρίς να τις κρίνεις, 
χωρίς να με καταδικάζεις 
για τα λάθη 
και τα ελαττώματά μου...

Με εβαλες κάτω 
από τις πλατιές φτερούγες σου λέγοντας:
-Έλα να πετάξουνε μαζί 
κι όπου φθάσουμε...
- Στη χώρα της ευτυχίας 
θελω να με πας...
- Αγάπη μου όπου λαχταράς 
μόνο στα μάτια να με κοιτάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου