Ερωτικές προσδοκίες... Βασιλική Α Γαβαλά.

Μα εσύ, αγάπη μου τρέμεις
χωρίς το φιλί της θέρμης...
Τρέμεις στο κρύο της μοναξιάς
σκληρά λόγια σου λέει ο βοριάς.

Τρέμεις στης εγκατάλειψης την παγωνιά
του κόσμου τη λησμονιά.
Χωρίς τα χάδια μου έμεινες γυμνός
άλλο μη φοβάσαι 
θα γυρίσω κοντά σου
ήλθε ο καιρός...

Αγκαλιά θα δούμε δενδράκια 
να μπουμπουκιάζουν
λουλούδια μυρωμένα 
ερωτευμένα ν' ανασταινάζουν! 

Αγάπη μου γρήγορα θα τα δεις
να ξεπετάγονται από τη μήτρα της γης 
τώρα σπόρο γλυκονανουρίζει 
δάκρυα του ουρανού με τα δικά σου φυλακίζει
να χει δροσιά στη ζωή να δώσει 
ανοιξιάτικες προσδοκίες να μην προδόσει...

Έλα με τα δικά μου όνειρα σκεπάσου
μες το κορμί μου χάσου
αχ ξεχάσου 
μέχρι ο ήλιος να ανδρειωθεί
σαν έρωτας να φλογιστεί
να σμίξει με λάβα καλοκαιριού
με θάλασσα καυτή 
μ ' αλμύρας φιλί
να λιώσει τα σφιχταγκαλιασμένα μας κορμιά
στης αγκαλιάς μας την πελώρια αμμουδιά
σαν αποκαμωμένος εραστής να γείρει να βασιλέψει
αφού στα στήθια μου
ατέλειωτη ηδονή γυρέψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου