Με το μπουζούκι μου... Μάρω Πετρίνα.

Με το μπουζούκι μου παρέα, 
παίζω όλη μέρα  Με κρατάει συντροφιά 
 Όταν πονώ,  ειμαι μόνος στην μοναξιά κ θέλω όλους πέρα 

Παίζω όποιο τραγούδι θέλω 
 Με το μπουζούκι μου που λατρεύω 
 Κάνω το κέφι μου Και σε μια στροφή, 
Σηκώνομαι κ χορεύω Ακούνε τις πενιες μου 

Παραγγελίες πολλές ακούω 
 Ένας, ένας το λαϊκό του τραγουδι γυρεύει 
 Όταν μια αγάπη, ένα χαμό, μια χαρά, θυμηθεί 
 Χορεύει, να εκφράσει αυτό που αισθάνεται 
αντί με λόγια να τα πει Άνετα χωρίς ντροπή 

 Όλοι να των χειροκροτούν Με το κάθε τσαλιμακι του 
Ο χορευτής έχει πιάσει όλων την προσοχή 
 Ηρθε η ώρα να σχολάσω Πήρα το μεροκάματο 
 Ότι εισέπραξα, με το σπιτικό μου θα τα μοιράσω 
 Η γυναίκα μου, τα παιδιά μου, κ το μπουζούκι μου 
Όλος ο κόσμος, η ζωή μου, Η κληρονομιά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου