Ο χορός μου, ο χορός σου, ο χορός μας… Λάρα Φάμπιαν.

Μα τι κάνω εδώ;
Βουλιάζω βαθιά μέσα σου…
Τι ώρα είναι…
Και ποια φλόγα με καταπίνει…
Έχει σκοτάδι ή ξημέρωσε δεν ξέρω…
Το δέρμα μου κολλάει πάνω…
Στο κόκκινο του αίματός σου…
Που σαλεύει…
Και που κυλάει προς εσένα…
Χορεύω και παλεύω...
Και τυλίγω τους αστραγάλους μου γύρω σου…
Οι γάμπες μου αναδιπλώνονται…
Περιγράφω τους γοφούς σου…
Πάνω στην κοιλιά μου…
Παίζεται η εκδίκησή σου…
Προσεύχομαι μάταια…
Μα εσύ γελάς…
Μια δίψα κατευνάζεται…
Χορεύω ή παλεύω…
Δεν ξέρω… δεν ξέρω…
Tango… αγάπη μου… 
Μου κάνεις κακό…
Και είναι στη μοίρα μου…
Να καταβροχθίζεις κάθε καλό μέσα μου…
Όταν το κορμί μου στριφογυρίζει…
Tango… αγάπη μου… 
Ταύρος… ή ταυρομάχος…
Ένας από τους δυο μας...
Είναι πιο ισχυρός…
Όταν το κορμί μου στριφογυρίζει…
Μα η αμφιβολία εγκαθίσταται…
Αισθάνομαι σαν σε φυγή…
Τη βιαιότητα της κούρσας…
Το κορμί σου που με απωθεί…
Οι κινήσεις σου μου θυμίζουν…
Πως δεν έχεις πάνω μου… 
Το δικαίωμα που σου χρωστάω…
Χορεύω και παλεύω…
Μα πού να πω…
Πώς και σε ποιον ανήκω…
Όταν το ανήκω σε εσένα…
Είναι η πρόκληση…
Κι αν σου έλεγα πώς…
Δεν υπάρχεις μόνο εσύ;
Εγώ χορεύω κι εσύ πολεμάς…
Tango… αγάπη μου… 
Μου κάνεις κακό…
Και είναι στη μοίρα μου…
Να καταβροχθίζεις κάθε καλό μέσα μου…
Όταν το κορμί μου στριφογυρίζει…
Tango… αγάπη μου… 
Ταύρος… ή ταυρομάχος…
Ο ένας από τους δυο μας…
Είναι πιο ισχυρός…
Tango… αγάπη μου…
Tango… το σώμα μου…
Δεν σου ανήκει ακόμα…
Κι αν η ψυχή μου αναδυθεί…
Το σώμα μου…
Γύρω της θα περιστρέφεται…

Λάρα Φάμπιαν / Ρικ Άλλισον
Ζωγραφική από τον Fabian Perez

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου