Χρόνος... Θώμη Μπαλτσαβιά.

Χρόνος..τι σημασία έχει; Δεν υπάρχει καν για μένα...
άλλη υπόσταση είχε χώρια σου..άλλο νόημα παίρνει 
σαν είμαι μαζί σου.. ανέκαθεν είχεε ρωγμές 
ο δικός μου χρόνος..εκεί μέσα στρίμωχνα θυμάμαι ό,τι 
έβρισκα πρόχειρο για να αντέχω σαν γίνονταν βάσανο και 
το κάθε δευτερόλεπτο..έκρυβα νυχτολούλουδα αρωματικά 
και κάθε που σε θυμόμουν..τιο ξημέρωμα με έβρισκε μαζί τους 
ακόμη να αναπνέω...έκρυβα κάποιο φιλί από κείνα που 
σε άλλους τόπους με πήγαιναν..σε άλλο χρόνο και σαν 
ξυπνώντας φάνταζε αβάσταχτη η μέρα...το κρεμούσα 
στο λαιμό μου φυλαχτό...έκρυβα λίγες σταγόνες 
από βροχούλα του φθινοπώρου..

σαν τα μάτια σου ένιωθα πάλι πάνω μου με τη βροχή τους 
να με καθηλώνουν...μπέρδευα τις βροχές για να γλιτώσω...
έκρυψα κάποτε κι ένα καλοκαίρι ολάκερο..το στρίμωξα τόσο 
που όλο και ένα δείλι ξέφευγε ανύποπτα και με τύλιγε 
σαν κλοιός..όλο και μια θάλασσα ενίοτε με νανούριζε 
γλυκά..ενίοτε με έπνιγε... χρόνος...δεν κατάλαβα 
ποτέ τι είναι..φίλος είναι ή εχθρός.. αρνούμαι να υποταχτώ 
σε δείκτες ρολογιών..αρνούμαι να δώσω ρόλο σε μικρές 
ρυτιδούλες ..δε θα μας παραδώσω ποτέ σε αυτόν.. 

θα έχω τον δικό μου χρόνο...θα κρύβω πάντα θησαυρούς 
στις ρωγμές του... θα είναι πάντα αφόρητος χωρίς εσένα... 
ορόσημο κάθε στιγμή μαζί σου..τι να μου πει εμένα ο χρόνος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου