Είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω........

Είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω
πώς μπορείς να αγοράζεις και να πουλάς τον ουρανό
και γιατί πιστεύεις ότι είσαι ιδιοκτήτης του νερού και του αέρα,
και εισβάλεις στη γη μου με τα απορρίμματα σου.

Είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω
Γιατί αυτοαποκαλείσαι Ναυτικός
αλλά δεν γνωρίζεις για τον περιορισμό της θάλασσας..
Γιατί αισθάνεσαι ΠΟΙΗΤΗΣ
αλλά δεν υπερασπίζεσαι το ηλιοβασίλεμα..
Γιατί αυτοαποκαλείσαι ονειροπόλος
αλλά μολύνεις τον αέρα. 

Είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω
γιατί να με αποκαλείς κουτό που περπατώ ξυπόλητος.
Αγαπώ το χώμα που πατώ.,
Γιατί συνεχίζεις να μου μιλάς στη γλώσσα σου
και δεν προσπαθείς να με κοιτάξεις στα μάτια.
Γιατί μπερδεύεις την πρόοδο με τον πολιτισμό
φέροντας τη μπόχα των πόλεων σου.

Είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω
γιατί χαμογελάς νομίζοντας ότι ξέρεις περισσότερα από μένα
Και θα μ' αγοράσεις σαν να είμαι εμπόρευμα στις αγορές σου,
γιατί θεωρείς οτι τα διαμάντια
είναι πιο σημαντικά από το αίμα μου γιατί με κάνεις σκλάβο, 
και θα πρεπει να πεθάνω στα ορυχεία
από τη σκόνη και τη δυσωδία των χρημάτων σου

Είμαι άγριος και δεν καταλαβαίνω
γιατί σε φωνάζουν «λευκό»
Η λευκότητα είναι απλά στο δέρμα σου
αλλά εσύ λεκιάζεις την ψυχή σου με ρατσισμό και δειλία...

Είμαι ένας άγριος μα «καταλαβαίνω»
οτι η γοητεία της ζωής είναι ο σεβασμός για αυτή τη γη.
Ελπίζω να δω στα μάτια σου τη συγχώρεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου