Δραπέτης... Νέλλη Κουμεντάκη.

Πέρασαν τα χρόνια δεν θυμάμαι
το τότε, σαν δραπέτης γυρνούσα
να κρύψω τους πόθους,
να φυλακίσω τις λέξεις!
~ ~
Την απόσταση απ τους ανθρώπους
στα πως στα γιατί!
Περιφρόνηση μόνο στο ποιός είσαι εσύ;
~ ~
Τι σε κάνει να είσαι πιο πολύ από μένα;
Ευαισθησίες δεν βλέπω, κοιτάχτηκες ποτέ
στον καθρέφτη;
~ ~
Απαντήσεις πήρες ποτέ σου η μόνο στο ψέμα;
Αν έγινες κάτι ειναι γιατί καταπάτησες δικά μου,
ιερά δικαιώματα είναι γιατί πούλησες,
την ψυχή σου στο διάολο!
~ ~
Μπλόκαρες στη συνειδησή σου τα δικά μου όνειρα,
γιατί το γλείψιμο ήταν μέσα στην πλοκή του μυαλού σου!
πόσο αντέχεις μέσα στο εγώ σου;
~ ~
Πως μπορείς; να ανεβαίνεις στις πλάτες των άλλων;
οι αξίες σου ανύπαρκτες!
Πλανιέσαι στα ουτοπικά όνειρα του μυαλού σου!
~ ~
Έχεις νιώσει χαρά; να αγγίζεις τ' όνειρο με τη δική σου αξία;
Εχεις πατήσει στ' αγκάθια ποτέ να γεμίζεις πληγές 
και να επιμένεις;
Έχεις μείνει άυπνος και να σπαρταράς στα γιατί σου!
~ ~
Ταξίδεψες ποτέ στο νησί της απελπισίας; πόνεσες ποτε 
στο φανάρι, που σταμάτησες με το πολυτελές αυτοκινητό σου, 
να αγγίξεις για λίγο, τη δυστυχία απο μακριά;
~ ~
Γιατί απο κοντά θα φοβηθείς μπας και κολλήσεις ερημιά
μα ήδη η ψυχή σου είναι γεμάτη!
~ ~
Μια σύντομη απογραφή κάνε στην απατηλή σου σκέψη!
κοίταμε δεν πέτυχες;
Πετυχαίνει αυτός που αγωνίζεται το ξέρεις κατα βάθος, αλλά
δεν τολμάς, γιατί έχεις μάθει να σου χαρίζονται, ενώ εγώ έμαθα,
στα δικά μου πόδια να στέκομαι!
~ ~
Γλείψε λοιπόν όσο αντέχεις μέθυσε στις δανεικές απολαύσεις!
στο χρήμα και στο περιθωριακό στάτους
της συνειδησή σου!
~ ~
Ζήσε στο ψέμα στο παράταιρο της εποχής στο,
όνειρο που μου έκλεψες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου