Συγνώμη... Ντίνα Αλεξοπούλου.

Δεν με ήξερες και δεν σε ήξερα, με πολέμησες και 
σε πολέμησα, μα όταν γνωριστήκαμε ήταν αργά.
Οι ψυχές μας μίλησαν και δεθήκαμε για πάντα....
Στήν πορεία όμως σε στεναχώρησα.. Όπως καί εσύ εμένα.
Ξέρω ότι δεν έκάνεις τίποτα εσκεμμένα για να μέ στεναχωρίσεις.
Ψυχούλα μου γλυκιά έχουμε μεγαλώσει σε δύο διαφορετικούς 
κόσμους. Το λάθος σου είναι ότι δεν βάζεις προτεραιότητες. 
Παθιάζεσαι με τις γυναίκες και χωρίς να το καταλάβεις 
πληγώνεις τους ανθρώπους πού αγαπάς.
Αυτό είναι και η αιτία που πονάω και γρινιάζω.
Αυτός είσαι και δεν πρόκειτε ν,αλλάξεις. 
Εγώ σ έχω στην καρδιά μου γιαυτό και πονάω.
Ξέρω.. δεν πιστέυεις οτι σ,αγαπώ μου το λές κάθε φορά...
Δεν θα προσπαθήσω να σού αλλάξω γνώμη,
Συγχώρεσέ με που σε ανάγκασα να με μισήσεις.
Ηταν πάνω από τις δυνάμεις μου
Η απόλυτη συγγνώμη προς τον απόλυτο έρωτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου