Μια Σύντομη Μετανάστευση...Μάρω Πετρίνα.

Έφυγα ... για καινούργιους τόπους, περιπέτειες κ ανθρώπους ! 
Θέλω να δω το υπόλοιπο κόσμο πως ζει, πως επιβιώνει, 
πως χαίρεται, πως πονάει. Αυτή την γαλάζια θάλασσα 
του τόπου μου θα διασχίσω να με πάει χωρίς να εισβαλλω 
στου ξένου, του φίλου μου, που μπορει να συνορεύει η πόρτα.

Αν θέλω να τον δω προσωπικά, θα τον καλέσω 
ότι το θέλημα μου είναι να τον επισκεπτώ. 
Αν χαρεί κ με καλώς ορίσει, κ που είσαι θα μου πει ...
στο σπίτι μου θα σε ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ!

Μονο τότε με τα χέρια μου γεμάτα θα πάω αναμενοντας να 
ακούσει το χτύπημα των χεριων μου στην πορτα της αυλής του.

Με μια θερμή αγκαλιά, ένα ποτό στο χέρι, 
θα μιλήσουμε για τα νέα μας, τα περασμένα κ ξεχασμένα μας.

Το ΣΗΜΕΡΑ είναι η ΟΥΣΙΑ κ το ΑΥΡΙΟ ας περιμένει.
Ο Θεός το Καθορίζει κ ο κάθε πιστος Του το «κανονίζει» 
με τις επιλογές τους.

Μας Δοκιμάζει με την απόκριση μας.
Θα είναι ΑΠΑΝΤΗΣΗ η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.
Από εκεί θα εξαρτηθεί το αύριο, κ το μέλλον ...

Μετά το αποχαιρετισμό, έφτασε η ώρα μου κ πάλι 
να βάλω σκοπό να επισκεπτώ καινούργια, άγνωστα 
μέρη με το Καλώς Όρισες στα χείλη των ανθρώπων 
στο κάθε λιμάνι, κ εγώ με την χαρά κ ευγνωμοσύνη 
για την σύντομη διαμονή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου