Θα είμαι... Tania Nikolaou

Θα είμαι εδώ με αυτό το βλέμμα πάντα να σε κοιτάει .
Θα είμαι εδώ γιατί σε θέλησα πριν καν να μου μιλήσεις .
Θα είμαι εδώ γιατί ρωτούσα για εσένα πριν καν 
με αντιληφθείς ότι υπάρχω .
Θα είμαι εδώ όσες φορές με θελήσεις.
Θα είμαι εδώ όταν έχεις νεύρα .
Θα είμαι εδώ να σε κάνω να χαμογελάς .
Θα είμαι εδώ όσες φορές μου δείξεις αδιαφορία .

Θα είμαι . Θα είμαι . Θα είμαι .

Θα είμαι εδώ όσες φορές με κοροιδευεις 
Θα είμαι εδώ όσες φορές μου μιλάς σοβαρά .
Θα είμαι εδώ γιατί με σένα έμαθα να χαμογελώ 
Θα είμαι εδώ γιατί μαζί σου έκλαψα ,όταν όλα 
τα δάκρυα μου είχαν στερέψει πλέον .
Θα είμαι εδώ γιατί χτύπησε η καρδιά μου από πόθο ξανά .
Θα είμαι εδώ γιατί το σώμα μου λαχταρισε.

Θα είμαι εδώ γιατί ένιωσα ότι η ζωή μου χαμογελά .
Θα είμαι εδώ γιατι με άκουσες .
Θα είμαι εδώ ακόμα και όταν δεν θα με θες .
Θα είμαι εδώ ακομα και εάν δεν με δεις ποτέ στα μάτια .

Θα είμαι. Θα είμαι. Θα είμαι.

Θα είμαι εδώ να περιμένω την φωνή σου . g.t.
Θα είμαι εδώ να αγκαλιάσω το χαμόγελο σου .
Θα είμαι εδώ να κρατήσω τα φιλιά σου .
Θα είμαι εδώ να δεχτώ τον "πόνο" σου .
Θα είμαι εδώ για κάθε "τρέλα" Σου.

Θα είμαι . Θα είμαι . Θα είμαι . Εδω....

Πνίγω κάθε θέλω μου να χωρέσω Όλα τα δικά Σου .
Γιατί Εσύ για μένα ... Γιατί Εσύ για μένα ...
Για μένα .... Εσύ ... Είσαι ο Ένας μου .
Ούτε γκόμενος  Ούτε αγαπητικός 
Ούτε άντρας  Ούτε αδερφος.
Εσύ είσαι ο Ένας μου . Και.για τον Έναν μου εγώ ......

Θα είμαι . Θα είμαι . Θα είμαι . Μόνο Εδώ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου