Παίξε δυνατά...


Σώπασαν όλα ξαφνικά... βουβός ο κόσμος
Τα μάτια υγρά προσπαθούν να δουν πίσω απ τα δάκρυα.
Σε ψάχνω.. Σε αναζητώ.. Δεν σε βρίσκω.. Δεν υπάρχεις..
Ανοιχτό το πιάνο σου , με κοιτάζει κοροϊδευτικά..

Τα πλήκτρα! Ανεβοκατεβαίνουν.. Ήχοι ξαφνικοί απλώνονται!!!
Δυνατά!!!! Δυνατά ,σου λέω.. Παίξε δυνατά!!! Πιο δυνατά!!! 
Σκέπασε το μυαλό μου .. Σκέπασε τη σκέψη μου ...
Δεν θέλω να σκέφτομαι πια.. Μόνον να ακούω τις νότες σου..

Παίξε.. Παίξε μη σταματάς.. Δε θέλω να ακούω τίποτα άλλο !
Πάψτε όλοι.. Μόνον τα πλήκτρα σου, αυτά να μου μιλούν!
Παίξε!!! Παίξε!!! Παίξε και δείξε μου πως είσαι εδώ ...
Παίξε για να υπάρχεις μέσα μου ...Παίξε για να σε νιώθω ... 

Μ ακούς!!! Διώξε το χώμα από πάνω σου καλέ μου ...
Δραπέτευσε! Εγώ θα σ αναζητήσω! Σαν να μην έφυγες ποτέ..
Μου λείπεις .

Anna Crocus.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου