Θέλω Να Σου Πω...‎Αθηνά Μιχπαπ‎.

Θελω να σου πω...
Μην μου δινεις σημασια..ειμαι απο αλλη εποχη..
Πιστευω στις αξιες της οικογενειας, τον σεβασμο

και την ειλικρινεια.
Πιστευω πως η ζωη, ειναι μια ροδα που περιστρεφεται και
ο καθενας, αργα η γρηγορα, θα θερισει αυτο που εσπειρε.
Ειμαι απο αυτους....τους Παραξενους ανθρωπους...που ζουν

με μικρα, απλα, καθημερινα πραγματα..οπως
Ενα χαμογελο, ενα γλυκο βλεμμα, μια ομορφη σκεψη,

ενα απροσμενο αγγιγμα.
Μη μου μου δινεις σημασια... ..ζω με το δικο μου απλο τροπο
τη ζωη μου..
Εσενα... Ισως δεν σου αρεσει...
Ομως.. Θελω να σου πω απλα..
Οτι πηγαινω παντα μπροστα και δεν με νοιαζει..τι σκεφτονται

οι αλλοι για μενα....δεν με νοιαζει..
Μην μου δινεις σημασια..
Δωσε ομως σημασια...σε αυτο...και να το θυμασαι..
Το πιο σημαντικο πραγμα στον κοσμο ειναι...
Να εισαι σε θεση να κοιτας χωρις να ντρεπεσαι για

τον εαυτο σου... να μην ντρεπεσαι για τα αχναρια που
αφηνεις στο διαβα σου....
Μην μου δινεις σημασια...ειμαι απο αλλη εποχη.....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου