Θάλασσα μου... ‎Αθηνά Μιχπαπ.

Θάλασσα μου Εσύ... Λαχταρησα να δω τους ιριδισμους σου..
Στέκομαι εδώ μπροστά σου..Να αφουγκραστω τα μυστικά σου...
αλλά κρυφά από όλους....έτσι δα..σιωπηλη σαν χαζή..
Ναι έτσι θάλασσα μου..

Λαχταρησα το βαθύ μπλε σου να δω..
Να χαθεί το βλέμμα μου στην αγκαλιά σου..και να κλαψω..
Να κλαψω..Να αφήσω ελεύθερη την ψυχή μου...
στο βυθό και στο απέραντο σου..

Τα μυστικά σου να τα κάνω δικά μου..και να ζήσω ελεύθερη
Ναι..ελεύθερη και αληθινή ..
Μέσα στο βαθύ μπλε σου..Να ταξιδεύει η ψυχή μου..
Να βλέπω...Παφλαζοντας σαν το κυμα, μια βρεγμενη φιλοδοξία..
..και όταν.. ..όταν αυτή στεγνώσει..θάλασσα μου..

Θα την κάνω λευκό πανακι..
..Να την στησω Λάβαρο..
Σε μικρό..τόσο δα μικρό καραβακι και να ξεχυθω στο Πέλαγος..
Να τολμησω.. ..πρωτόγνωρο ταξίδι..
Βαρκουλα μικρή...Ναι μικρή..Σε μεγάλο Πέλαγος..ποθεί.
Σε μεγάλο...Πέλαγος... Αγάπη..  Δως της το σινιαλο
Καλό ταξίδι ψυχή μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου