Καλημέρα Ζωη... Αθηνά Μιχπαπ.

Μου είπες και απόψε...
Καλό ξημέρωμα..
Και θέλεις να σου απαντήσω..βέβαια...
Άκου λοιπόν τι θέλω...στα αλήθεια τη μέρα που θα έρθει..
Θέλω να ξημερώσει μια άλλη ζωή..
Να τα διαγράψω όλα...
..και να αρχίσω με ο.τι μου θυμίζει τα όνειρα μου..
Να ξυπνήσω κρατώντας αγκαλιά τα πιστεύω μου, τα θέλω μου,
τις επιθυμίες μου..
Να μην θυμάμαι, τίποτα..τίποτα από αυτά που με πικραναν
και με πρόδωσαν
Να ανοίξω τα μάτια μου Και να δω αγαπημένους ανθρώπους..
..ανθρώπους που με θέλουν και με αγαπούν..όπως είμαι..
Θέλω να δω την πρώτη γλυκιά ηλιαχτιδα,
σαν να είναι η πρώτη φορά...
Να μου χαιδεψει το πρόσωπο, να μου γεμίσει
την ψυχή ζεστασιά...
Να πάρω βαθιά ανάσα..Να γεμίσει το είναι μου,
από το γαλάζιο του ουρανού..
..και να δακρύσω...
Ναι..Να δακρύσω για τελευταία φορά,
για Ο.τι έχασα...
Να θυμηθώ να φώναξω ..
Αξιζω...
Αξιζω να ζω όπως θέλω..
Καλό ξημέρωμα λοιπόν...
Καλημέρα σε μια άλλη ζωή...στη ζωή που εσύ επιλέγεις...
Να περνάς ομορφα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου