Εμένα θα με κοιτάς και τα μάτια σου θα τα κατεβάζεις... Μπέττυ Κούτσιου.

Εμένα θα με κοιτάς και τα μάτια σου θα τα κατεβάζεις.
Θα τα έχεις εκεί ακριβώς που πρέπει. Πιο κάτω από της
ψυχής σου το ανάστημα. Χαμηλά.
Και τώρα σιωπή να σου πω δύο λόγια πριν φύγω.

Εμένα με έπαιξες και με έχασες. Κάλυψες την ματαιοδοξία σου
και κέρδισες το στοίχημα με τον εγωισμό σου.
Όμως δεν είναι αυτό η μαγκιά σε έναν άνδρα.
Μαγκιά είναι να αγαπήσει, να μείνει, να παλέψει.
Μαγκιά είναι να μαζεύει τα κομμάτια της αγάπης του,
για να τα χτίσει από την αρχή.

Μαγκιά είναι όταν πονέσει, να σηκωθεί πάλι όρθιος δίπλα της.
Να τσακιστεί, αλλά να μην τσακίσει ποτέ εκείνη που αγαπάει.
Μαγκιά είναι να της σκουπίζει τα δάκρυα και ας θέλει να αφήσει
τα δικά του να τρέξουν.
Μαγκιά είναι να να αντέξει.
Να μην χάσει τον δρόμο. Να είναι πάντα εκεί.
Δεν είναι πολύ μεγάλος ο δρόμος. 
Δύο βήματα και ερχόσουν κοντά μου.
Ένα βήμα και όλα θα άρχιζαν.
Εσύ έκανες τέσσερα πίσω και χάθηκες.

Μην ζητήσεις λοιπόν ποτέ να με ξαναβρείς εκεί στα
σκοτάδια σου.
Μην ξαναπείς το όνομα μου, με χείλη που κάηκαν στα
ψέμματα τους.
Μην λερώσεις την αγάπη, στο ίδιο στόμα αυτό που άνοιξε
για να με σταυρώσει.

Εμένα θα με κοιτάς και τα μάτια σου θα τα κατεβάζεις.
Πιο κάτω από το φιλότιμο.
Πιο κάτω από την αλήθεια.
Πιο κάτω από τη πίστη.
Πιο κάτω από την τιμιότητα.
Στο χώμα θα κοιτάς.
Γιατί μόνο αυτό έμεινε να σου μοιάζει.
Σκορπίζει, βρωμίζει και χάνεται όπως εσύ.

Κείμενο : Μπέττυ Κούτσιου 

2 σχόλια: