Μην γελιέσαι οτι αγάπησες, εάν δεν ένιωσες να χάνεσαι... Μπέττυ Κούτσιου.

Μην μου λες οτι αγάπησες τάχα μου.
Εάν δεν νιώσεις να λιώνουν τα κόκαλα σου από τον πόνο
που σου προκαλεί η απουσία του, τότε δεν αγάπησες.

Εάν δεν ματώνεις κάθε φορά στο άκουσμα της φωνής του,
εάν δεν σέρνεται η ψυχή σου πίσω σου, εάν δεν έχεις μείνει
μέρες και ώρες κοιτώντας μόνο το κενό και να παραλογίζεσαι,
τότε δεν σου λείπει. Θα σου περάσει.

Μην μου λες ότι αγάπησες, εάν μαύρα πουλιά δεν ξέσκισαν την
μαλακή σου σάρκα. Εάν δεν κατέβηκε κάτω ο ουρανός και η
γη ανέβηκε ψηλά. Τίποτα δεν ένιωσες εάν δεν τρυπήσανε τις
φλέβες σου οι αντοχές σου, να δούνε αν στάζουν αίμα ή πάγο.

Δεν μαράζωσες από αγάπη, εάν δεν έσκισες τα ρούχα σου
γιατί είχαν την μυρωδιά του.
Δεν ηττήθηκες εάν δεν ένιωσες να χτυπάς το κουδούνι σου
για να δεις εάν είσαι ζωντανή.
Δεν ερωτεύτηκες εάν δεν έλιωσες τα μάτια σου
σε μία φωτιά από καρφιά.
Μην μου λες ότι αγάπησες τάχα μου.
Εάν δεν πένθησες τα φιλιά και τον έρωτα του.

Μην κοροϊδεύεσαι ότι πόνεσες, εάν δεν ανέβηκες στην πιο
ψηλή σκάλα της αξιοπρέπειας σου για να βουτήξεις στο κενό.
Εάν ο γκρεμός και το πόδι σου στο γκαζι δεν φάνταζε σαν
την μεγαλύτερη λύτρωση.
Μην περηφανεύεσαι εάν δεν έπεσες με γενναιότητα μεσάνυχτα
σε μια μαύρη θάλασσα.

Τίποτα δεν ένιωσες. Τίποτα δεν κατάλαβες.
Θα σου περάσει όπως περνάνε όλα σε αυτή την ζωή.
Μονάχα εάν ένιωσες κάτι από τα παραπάνω, θα περάσεις
εσύ από πάνω τους ή από μέσα τους, γιατί πρέπει να ζήσεις.
Έστω και εάν αυτό το κατάλαβες πολύ αργά στην ζωή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου