Έτσι.. Να λάμπεις Μάτια μου... Αθηνά Μιχπαπ.

..Έτσι..
..Να λαμπεις Ματια μου..
..πολύχρωμη να είναι η μέρα Σου να αναβλυζει αρώματα αγαπης
η ψυχή Σου, το διαβα Σου καλόστρατο γεμάτο ομορφιά..
..Να λαμπεις..
..δεν σου πάει η θολή φορεσια..
Εσύ..
..γεννήθηκες να είσαι ντυμένη με φως..άσε τα θολά μόνα τους..
..Να μη ξεχνάς λεπτό..
..Να διεκδικεις το δικαίωμα της σκέψης Σου, του λογου,
της ψυχικής γαληνης, των επιλογών Σου, της ελευθερίας Σου,
των πιστεύω Σου Και...

..Και το δικαίωμα στην αγάπη, τον έρωτα, στην ίδια τη ζωή..
Κάθε στιγμή να γελάς γιατί η ζωή είναι η απόλαυση της στιγμής..
..και εγώ αυτές συλλεγω
..παμεεεεεε αν θέλεις Μαζί..
..Να γίνουμε συλλέκτες μοναδικων στιγμων και σήμερα
και κάθε λεπτό.. Ματιά μου
Να λαμπεις..
..την αγαπη μου στις στιγμές Σου!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου