Τι βραδιά κι αυτή απόψε... Μαριαννα Κοκεδημα.

Τι βραδιά κι αυτή απόψε .
έχει μια ψύχρα μέσα στη ψυχη μου που αρχίζω και 'τρέμω '
σαν κάτι να διαισθάνομαι, ή σαν από κάτι να φοβάμαι.
Έξω βρέχει κι εγώ κολλημένη στο θόλο τζαμί σκεπτόμενη ακούω
τη μελωδία της βροχής ,μ'ενα υπέροχο ρυθμό
στα κεραμίδια της από κάτω .

Σε σκεφτόμουν πολύ έντονα σαν να σ'εβλεπα μπροστά μου .
κι άκουγα τη φωνή σου να μου λέει .
Άν ποτέ κυρώσεις έλα σε μένα
η αγκαλιά μου είναι πάντα ανοιχτή και ζεστή για σένα .
μια τρικυμία ένιωθα σε όλο μου το σώμα .

Άνοιξα την πόρτα κι άρχιζα να τρέχω προς εσένα
ή μάλλον προς τη φωνή σου .
Αισθανόμουν τι δροσιά της βροχής πάνω μου ,
συγχρόνως και γελαγα κι έκλαιγα .
Χαρά κ λύπη γίναν ένα .
ωραία αίσθηση να πέφτουν τα βρεγμένα μαλλιά
στους ώμους σου ,στο μέτωπο σου .
κι βροχή να φέρει όλες τις ευωδιές του δάσους
στην όσφρηση σου .

Είχε αστραπές και κάποια στιγμή φοβήθηκα .
κοιτούσα τρομαγμένη γύρω γύρω ,μα δε ήσουν πουθενά .
Μέχρι μου μια δυνατή αστραπή έκανε τη νύχτα μετά .
Και στη λάμψη της είδα εσένα να χαμογελάς .
Χωρίς ομπρέλα κι εσύ .

Μη φοβάσαι τις αστραπές ψυχή μου ,το δρόμο σου φωτίζουν ,
και οι βροντές του κεραυνού είναι η μουσική του έρωτα .
γιατί ο έρωτας τραγουδάει κ φωνάζει .
Δε βλέπω τα δάκρυα σου ,γίναν ένα με τη βροχή .
μα εγώ σε λατρεύω .
το μόνο που βλέπω είναι το φόρεμά σου μούσκεμα
κι έχει κολλήσει πάνω στο υπέροχο κορμί σου .

Μη μιλάς ,άσε με να σε φιλάω
να σε χορτασω. σε αγαπάω ,
σε λατρεύω ,ένα με τη βροχή εισαι ,
στην αγκαλιά μου θα 'κοιμηθείς ' ν'ακουμε μαζί
τη μουσική της βοχης .
ν'ακους την καρδιά μου πως χτυπά μόνο για σένα .
Σε φιλώ ,σε λαυρευω ,
άσε με να 'γδυσω' το κορμί σου ,
να συεγνωσω τα βρεγμένα σου μαλλιά,
τη βρεγμένη σου κορμί να στεγνωσω με τα φιλιά μου .

Μούσκεμα ήταν όλο μου το σώμα
μα δε μ'ένοιαζε ,είχα σένα αγκαλιά κι αυτό μου ήταν αρκετό .
αστραπή κ κεραυνός αυτός ο έρωτας .
Σαν ανεμοστροβιλος ήρθες κι εκαψες το είναι μου .
Κάθε σταγόνα βροχής κι ένα φιλί .
Κάθε αστραπή και μια αγκαλιά που μου έκοβε την ανάσα.
μακάρι να μην τελείωνε ποτέ αυτή η νύχτα .

Αυτος δε είναι έρωτας ,καταιγίδα είναι.
Αυτή δε είναι αγάπη ,θυελα είναι
λάβα κυτη, τα φιλιά μας .
άγγιγμα ψυχής η αγκαλιά.
Ηφαίστειο ηδονής ο έρωτας μας .
το νιώθεις κ το νιώθω τόσο δυνατά .
το δώρο του έρωτα είναι η ηδονή .

Ας χαρούμε αγάπη μου αυτή τη βροχή απόψε .
αυτόν τον έρωτα .
Ας μπερδευτούν οί κραυγές μας με τις αστραπές και τη βροχή .
Δε σε αγαπάω .....
.......Σε λατρεύω όπως η γη τη βροχή .


Μαριαννα Κοκεδημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου