Θυμήσου και γύρνα... Γιάννης Χαραλαμπάκης.

Και απόψε χωρίς νόημα βαδίζω σ'αυτόν το δρόμο, που
αυτοκίνητα και άνθρωποι πηγαινοέρχονται σαν να μην
έχουνε κανέναν προορισμό, σαν γύρους χωρίς τελειωμό
να κάνουνε σε μια τεράστια πλατεία.

Ένα πράγμα συνεχώς στριφογυρίζει στο μυαλό μου, πως 
θα σε βγάλω για πάντα από μέσα μου, πως θα σε ξεχάσω.
Να ξεχάσω όλα όσα είχα ονειρευτεί, όλα όσα είχαμε ζήσει.
 Και ήταν πολλά... πάρα πολλά.

Ήταν οι μέρες που ζούσαμε σαν παιδιά, που σου έλεγα
αστεία και εσύ γελούσες δυνατάπου έτρεχες και περίμενες
να σε κυνηγήσω.
Πολύ μου άρεσε να σε βλέπω να προσπαθείς να με κάνεις να
χαρώ, να θες να με  κάνεις ευτυχισμένο.
Ήμουν χαρούμενος, μακάρι να'ξερες πόσο ευτυχισμένος ένιωθα,
πόσο σε αγαπούσα, πόσο πολύ σε ήθελα.

Πως να το κάνω; πως να ξεχάσω τα απογεύματα στην παραλία.
Τότε που βάζαμε το τραπεζάκι στην ακρογιάλια και σου άρεσε
να κάθεσαι στην μέσα μεριά ξυπόλητη, για να χαϊδεύει τα
πόδια σου το κύμα

Πως να διαγράψω εκείνα τα ατελείωτα βράδια που καθόμαστε
στον καναπέ και μιλούσαμε για ώρες, σαν όλα να μας
αφορούσαν, σαν να μπορούσαμε όλα να τα λύσουμε.
Με ρωτούσες και εγώ απαντούσα με την σιγουριά του ειδικού.
Με κοιτούσες με τα μάτια ορθάνοιχτα λες και μάθαινες 
κάτι σπουδαίο, κάτι χρήσιμο για την υπόλοιπη ζωή σου.

Πως μπορώ άραγε όλα αυτά να τα ξεχάσω; Με τι τρόπο θα τα 
ξεριζώσω από μέσα μου, χωρίς να χαθώ. Τις νύχτες που ο
έρωτας, μας πήγαινε σε άλλη διάστασηεκεί που βρίσκαμε την
απόλυτη ευτυχία, οταν τα κορμιά μας γινόταν ένα, και οι
ανάσες μας σμίγανε, σαν φλόγα που όλα μπορούσε να τα κάψει.
Μέχρι που αποκαμωμένους μας έπαιρνε ο ύπνος και συνεχίζαμε
να ζούμε στα όνειρα μας, και όταν ξυπνούσαμε μέναμε για ώρα
στο κρεβάτι αγκαλιά, σαν να φοβόμαστε μήπως και χαθούμε

Τώρα μόνος μου παραπατάω, και προσπαθώ να βρω τον τρόπο
να σε σκοτώσω για πάντα, πρέπει να ζήσω.
Αλλά δεν μπορώ να το κάνω γιατί φοβάμαι, φοβάμαι την σήψη.
Όλα αυτά, νεκρά μέσα μου θα σαπίσουν την ψυχή μου.

Γι αυτό σου ζητάω να γυρίσεις σε μένα όπως είσαι, με το στίγμα
της απιστίας, με την προδοσία να βρωμίζει το κορμί σου.
Πλύσου καθαρά να φύγουνε οι ενοχές σου, και γύρνα για να μη
μαραζώσεις, και εγώ όλα θα τα ξεχάσωγια να μη σαπίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου