Τι Σκεφτεσαι Κοριτσι Μου... Κακος Δημητριος.

Τι σκεφτεσαι κοριτσι μου
και εισαι λυπημενη
πληγωνεις την καρδια μου
που σε βλεπω παραπονεμενη

τι προβληματα εχεις
μεσα στην ζωη σου
και δυστυχισμενη νιωθεις
βαθια μεσα στην Ψυχη σου

αφησε τις σκεψεις
ηρεμησε τον νου
μην παρασυρθεις
και ξεσπας αλλου

οδηγησε εσυ την ζωη
οπως εσυ θελεις
μην αφηνεσαι σε αυτη
και ολο γυροφερνεις

την ευτυχια ζητας
Αγαπη τρυφερη
μην τα παρατας
ο πριγκιπας θα βρεθει

φτανει μονο να κανεις
εσυ σωστη επιλογη
ολα να τα αφησεις
οταν θα ερθει η στιγμη

μεσα απο την καρδια μου
σου ευχομαι οτι ποθει
η Ψυχη σου παντα
να το πραγματοποιει

αν κι εγω ειπα κατι
που σε πειραξε πολυ
σου ζητω συγνωμη
φιλη μου Αγαπημενη

να εισαι με χαμογελο
και πολυ ευτυχισμενη
η ζωη ειναι ενα ονειρο
ζηστο φωτισμενη

Κακος Δημητριος 08-10-2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου