Ήθελα να με αγκάλιαζες σφιχτά... Μπέττυ Κούτσιου.

Ήθελα να με αγκάλιαζες σφιχτά
Να κλάψω μέσα σου για ότι αφήνω πίσω μου και για ότι
θα βρω μπροστά μου. Να κλάψω για όλα αυτά που έχω
υποφέρει.. Και για όλα όσα είναι κρυμμένα δίπλα μου
και με παραμονεύουνε.

Ήθελα να με αγκάλιαζες σφιχτά.
Να απαλλαχτώ απο όλο το βάρος του εαυτού μου...
Να γεμίσει η καρδιά μου που χάσκει άδεια.
Να μου ψιθυρίσεις στο αυτί, το τραγούδι της μοναξιάς.
Να μου περιγράψεις όμορφα ηλιοβασιλέματα πίσω απο
αμμόλοφους το καλοκαίρι εκείνο που δεν ζήσαμε ποτέ !

Ήθελα να με αγκάλιαζες σφιχτά.
Να νιώσω οτι πεθαίνω απο αυτόν τον γλυκό,
τον ευδαιμονικό θάνατο, που μόνο μια καρδιά που λατρεύει
μία άλλη μπορεί να νιώσει.

Ήθελα τα δάκρυα μου να στάξουνε στον λαιμό σου..
Να λιώσουνε τους πάγους που τυλίγουνε την καρδιά σου..
Που ποτέ δεν μου έδωσες μια τόσο μεγάλη και σφιχτή
αγκαλιά όπως λαχταρούσα. Να πάρω δύναμη, να πολεμήσω
για την χαρά, για τους πόνους που θα έρθουνε.

Για εμένα.. Για εσένα.. Γιατί πρέπει..
Για την άτυχη αγάπη μας.

Ήθελα να με αγκάλιαζες σφιχτά.
Να μέναμε χτισμένοι ο ένας μέσα στον άλλον!
Να ξυπνήσουνε Κυριακή όλες οι υπόλοιπες μέρες της ζωής μου.
Μια αγκαλιά που μόνο εσύ ήξερες τόσο αφοσιωμένα να κάνεις
και να ξετυλίγεις τα μαλλιά μου σαν μετάξι γύρω από τον λαιμό
μου. Μια αγκαλιά που μόνο εσύ άντεξες να πάρεις και να δώσεις,
λίγο πριν φύγουνε όλα τα τρένα απο τους σταθμούς, και όλα
τα πλοία, απο τα λιμάνια,της ζωή μας.

Ήθελα να σε αγκάλιαζα σφιχτά..
Και ας μην αντάμωνα άλλη αγκαλιά ποτέ ξανά.
Έφτανε η δική σου, για να χωρέσω μέσα της, τον τελευταίο
ύπνο της ζωής μου.

Από το βιβλίο Το Ακρωτήρι της Λύπης
Εκδόσεις Άλλωστε

1 σχόλιο: