Ένας ξεχωριστός και ωραίος άνθρωπος... Μαρία Ιωάννου _Φίλη.

Πόσο όμορφα νοιώθεις όταν συναντάς στην ζωή σου ένα ωραίο άνθρωπο ,πράγμα σπάνιο στην κοινωνία μας αλλά υπάρχει!!
Έχει μια ομορφιά τόσο μαγευτική και λαμπερή ,που οφείλεται στην όμορφη ψυχή του ,που είναι γεμάτη και φωτισμένη από τα πλούσια συναισθήματα του.!!

Αυτή η ομορφιά είναι αξεπέραστη και δεν μπορεί εύκολα να την ακουμπήσει κανείς . Αλήθεια πόσο μου αρέσει να έχω κοντά μου ένα τόσο ωραίο άνθρωπο!!Μου αρέσει αυτός ο χαρακτήρας ανθρώπου που είναι σταράτος, γοητευτικός, που δεν σταματά ποτέ να χαρίζει το χαμόγελο του στους γύρω του είτε με μια καλημέρα ή με μια καληνύχτα !!
Την ζωή πάντα την βλέπει θετικά, κάνει όμορφες σκέψεις .
Στην όμορφη ψυχή του δεν υπάρχει χώρος για ζήλεια, κακία, φθόνος, υποκρισία και προσωπικό συμφέρον .!!
Τα παινέματα δεν τα έχει ανάγκη ,δεν τα χρειάζεται γιατί για αυτόν αυτά είναι ψιλά γράμματα .!!
Αυτόν το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να δίνει αγάπη και να την δείχνει με πράξεις .
Δεν λέω πως πάντα και αυτός ο χαρακτήρας ανθρώπου είναι εντελώς τέλειος αλλά είναι πραγματικός ,αυθεντικός όπως λέμε !!
Μιλάει με όμορφα λόγια ξέρει να σε αγκαλιάζει και να σου μεταφέρει την θετική αύρα του.
Ξέρει να σε χαϊδεύει και να σου δίνει ζωή ,δύναμη ,νόημα να προχωρήσεις γιατί έχει όμορφη ψυχή .!!
Μου αρέσει αυτός ο άνθρωπος που δεν διώχνει από την ζωή του τον έρωτα ,την αγάπη όσο χρόνων και να είναι ,μου αρέσει που τολμά να γεύεται τις απολαύσεις της ζωής γιατί δείχνει ότι απολαμβάνει την ζωή !!
Ένας τέτοιος ωραίος χαρακτήρας ανθρώπου είναι δυνατόν να μην σέ τραβήξει κοντά του και να μην σε μαγνητίσει ;
Καταφέρνει να σε φέρνει πολύ κοντά του διαλύοντας κάθε απόσταση που υπάρχει ,με την τρυφερότητα και την γοητευτικότητα του που είναι υπέροχη και ξέρετε γιατί ;
Απλώς δεν μιλάνε τα χείλη του αλλά η καρδιά του
που είναι γεμάτη φως και εσύ πηγαίνεις προς τα εκεί
για να είσαι κοντά του !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου