" Η Πρώτη μας Φορά"... Σοφία Σταθαρού.

Με φιλήσες όπως ποτέ άλλος ξανά..
Τρυφερά που έκανες την καρδιά μου να χτυπάει τόσο
δυνατά που πίστευα θα φύγει από το στήθος μου..

Άρχισες να με χαϊδεύεις κ εγώ έτρεμα μήπως
κάνω κάποιο λάθος κ σε διώξω μακριά μου..
Αλλά μου είπες ότι δεν υπάρχει σωστό και λάθος..
Όταν κάτι το θέλουμε και οι δύο μας όλα είναι σωστά..
Απλά να αφήσω τον εαυτό μου και αυτός θα ξερει τι να κάνει..

Πόσο δίκιο είχες..
Όλο μου το κορμι έτρεμε από το πάθος..
Ήξερες που να με αγγίξεις ώστε να με κάνεις
να τρελαθώ ποιο πολύ..
Ένιωθα λες κ το κορμι μου σου μιλούσε..
Παρακαλούσε για χάδια και φιλιά..
Όταν με κοιτάζες με αυτό το βλέμμα
σε ερωτευόμουν ακόμη ποιο πολύ..

Η πρώτη μας φορά ήταν μαγική..
Ήταν μαγική γιατι ήμουν μαζί σου..
Γιατί με έκανες να νιώσω γυναίκα..
Με έκανες να νιώσω ζωντανή..

Κάθε φορά είναι σαν την πρώτη μας φορά..
Με κάνεις να σε αγαπάω ποιο πολύ..
Να σε ερωτεύομαι ποιο πολύ.. Να σε θέλω..
Η πρώτη μας φορά κάθε φορά...

2 σχόλια:

  1. Μαγικό χέρι..
    Τι άλλο να πω για τον άνθρωπο που με οδήγησε στο να ξεκινήσω να γράφω και εγώ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαγικό χέρι..
    Τι άλλο να πω για τον άνθρωπο που με οδήγησε και μένα στο να γράφω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή