Δύο μέρες μόνο...Νάκου Βασιλική.

Δύο μέρες μόνο...
Να σε κρατάω αγκαλιά...
Δύο μέρες μόνο...
Να σε έχω δίπλα μου ξανά...
Για λίγο μόνο...
Κάπως έτσι ξεκινάει η ιστορία μας...
Ακούγοντας αυτό το τραγούδι θυμάμαι όσα μου είπε
μια ψυχή κάποια στιγμή...
Γι αυτές τις δύο μέρες μόνο,μαζί του,στην αγκαλιά του,
κοιτάζοντας ο ένας τα μάτια του άλλου,κρατώντας
ο ένας το χέρι του άλλου...
Αυτές οι μοναδικές δύο μέρες και δύο μόνο...
Θυμάμαι αυτά που μου είπες...
Και σκέφτομαι το πόσο τυχερή είσαι ακόμα και γι αυτές
τις δύο μέρες και νύχτες μόνο...
Άλλοι δεν έχουν την ευκαιρία ούτε αυτές να ζήσουν...
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...
Πριν αρκετά χρόνια ένας έρωτας,μια αγάπη γεννήθηκε...
Δε κράτησε πολύ όμως,όχι γιατί έπαψε να νιώθει ο ένας
για τον άλλον αλλά γιατί ίσως ο καιρός δεν ήταν ο σωστός...
Ποιός μπορεί να ξέρει....
Έτσι???
Οι δύο τους χάθηκαν,κατά καιρούς συναντιόντουσταν
τυχαία αλλά ποτέ δεν έγινε κάτι...
Ποτέ δεν έδειξαν κάτι...

Δύο μέρες μόνο...
Σ' ένα ταξίδι-αστραπή...
Να ξεδιπλώνω ...
Να παίρνει ανάσα η ζωή...
Για λίγο μόνο....
Ακούω συνέχεια αυτό το τραγούδι
γιατί θυμάμαι αυτά που μου είπες...
Αυτά που ζήσατε τότε...
Αυτά που ζήσατε τώρα...
Και αυτά που θα θέλατε να ζήσετε στο μέλλον...
Πόσο πολύ αγάπησε ο ένας τον άλλον...
Αυτό μου είπες...
Το πως ένιωθες όταν ήσασταν αγκαλιά...
Τα φιλιά που δίνατε...
Ακόμα τα θυμάσαι και γελάς γιατί ήταν αμήχανα
μερικές φορές αθώα θα έλεγα εγώ...
Αλλά αυτό ήταν το ωραίο η γλυκά,η αθωότητα,η τρυφερότητα...
Για τόσο μόνο...
Φώς να γεμίζουν οι στιγμές...
Να λάμπουν μες στο χρόνο...
Όλο το σώμα μου να ζει...
Για σένα μόνο...
Δυο μέρες μόνο...
Τι λόγια...
Τι συναισθήματα...
Τι έρωτας...
Τι πάθος...
Αυτοί οι άνθρωποι αγαπήθηκαν πάρα πολύ...
Tα χρόνια πέρασαν,δε συναντήθηκαν ξανά αυτοί οι δύο...
Ο έρωτας τους όμως παρέμενε ζωντανός κάπου εκεί στο βάθος...
Βαθιά μέσα στη καρδιά τους,στο μυαλό τους,στη ψυχή τους,
ο ένας αναζητούσε και θυμόταν τον άλλον...
Oι δύο τους προχώρησαν με τις ζωές τους...
Όμως η μοίρα τους ετοίμαζε μια έκπληξη...
Βρέθηκαν ξανά...
Εκείνο το πρώτο μήνημα που έλαβε ξαφνικά στο κινητό...
Βλέπεται τα χρόνια μπορεί να πέρασαν αλλά και οι δύο τους
ακόμα είχαν τους ίδιους αριθμούς...
Δοκίμασε την τύχη του,και τελικά η τύχη ήταν με το μέρος και των δύο...
Αχ αυτό το πρώτο ξαφνικό μήνυμα μετά από τόσα χρόνια...
Πως χτύπησε η καρδιά της όταν το είδε...
Από τότε δεν είχε σβήσει τον αριθμό του,
δεν είχε αλλάξει απολύτως τίποτα...
Στην αρχή δεν πίστευες στα μάτια σου...
Κοιίταγες και ξανακοίταγες το μήνυμα...
Μα τι έγινε???
Μετά από τόσα χρόνια???
Τι να θέλει???
Αχ θεέ μου η καρδιά μου κόντευε να σπάσει...
Αυτό μου είπες...

Δυο μέρες μόνο...
Να συνηθίζει το κορμί...
Και εγώ να λιώνω...
Έπειτα μόνο τη φωνή σου...
Ν' ανταμώνω...
Από τη μπορω μία σε καταλάβω...
Έχω νιώσει και εγώ κάποτε έτσι...
Απίστευτο συναίσθημα το ξέρω...
Τόσο δυνατό συναίσθημα μόνο μια φορά στη ζωή του
το νιώθει ένας άνθρωπος...
Κάθομαι και αναρωτιέμαι πως αντέξατε χώρια τόσα χρόνια???
Πως αντέξατε άλλο τόσο καιρό να περιμένετε
ώσπου να ξαναβρεθείτε???
Μιλάγατε συνέχεια από εκείνο το πρώτο μήνυμα...
Άρχισε να μαθαίνει ξανά ο ένας τον άλλον από την αρχή...
Συζητήσατε για πολλά...
Είχατε πολλά να μάθεται ο ένας για τον άλλον...
Άλλωστε πέρασαν τόσα χρόνια...
Χρόνια που ήσασταν χώρια...
Μακριά ο ένας από τον άλλον...
Με νέες ζωές...
Νέες εμπηρίες...
Νέα βιώματα...
Και όλα αυτά χώρια...
Έφτασε ο καιρός όμως να βρεθείτε και από κοντά...
Το μόνο καλό ήσασταν και οι δύο ελεύθεροι πλέον
και δε σας εμπόδιζε τίποτα στο να βρεθείτε...
Δύο μέρες μόνο...
Όσο μια βόλτα διαρκεί...
Για τόσο μόνο...
Όλη η ζωή μου...
Αυτή η στιγμή...

Δύο μέρες μόνο...
Η μέρα τις πρώτης σας συνάντησης κοντα ήρθε επιτέλους...
Το άνχος σου φαντάζομαι όπως και μου είπες ήταν τεράστιο...
Έτρεμες ολόκληρη...
Δεν ήξερες πως θα αντιδράσεις...
Είχατε πει τόσα πολλά στα λόγια μόνο από το τηλέφωνο...
Που όταν ήρθε η ώρα να τα πείτε απο κοντά πάγωσες για λίγο...
Εκείνος σε πήρε στην αγκαλιά του σα να μη πέρασε μια μέρα...
Εσύ ήσουν πιο συγκρατημένη και δε περίμενες κιόλας
ότι θα αντιδράσεις έτσι...
Πήγατε μια βόλτα όπως παλιά και περπατούσατε
μερικές φορές χωρίς να λέτε απολύτως τίποτα...
Άλλωστε τα μάτια σας τα λέγανε όλα...
Τα μάτια πάντα λένε περισσότερα από ότι τα χείλη
μπορούν να πούνε...
Αυτό το είχατε πάντα οι δύο σας λέγατε
τόσα πολλά με τα μάτια...
Οι ώρες κύλισαν χωρίς να το καταλάβετε...
Είχε νυχτώσει...
Τον κάλεσες σπίτι σου να κάτσεται να χαλαρώσετε να
πιείτε ένα ποτάκι χωρίς αδιάκριτα μάτια τριγύρω...

Δύο μέρες μόνο...
Όσο μια βόλτα διαρκεί ...
Για τόσο μόνο...
Όλη η ζωή μου...
Αυτή η στιγμή...
Δύο μέρες μόνο...
Μόνοι ξανά σε δωμάτιο χωρίς αδιάκριτα βλέμματα
να σας βλέπουν...
Να κάθεστε έτσι απλά ο ένας δίπλα στον άλλον ξανά
χωρίς να λέτε ούτε μια λέξη με τα χείλη...
Αλλά αυτά τα μάτια και των δύο να λένε τόσα μα τόσα πολλά...
Eκείνος να της χαϊδεύει τα μαλλιά το πρόσωπο
και τα μάτια του να μη φεύγουν από πάνω της...
Σαν να μη μπορεί να πιστέψει ότι είναι μαζί...
Ξανά μαζί!!!
Εκείνη τον κοιτάει και του λέει μου έλειψες μάτια μου!!!
Μειναμε αρκετά χρόνια χώρια...
Με μια του κίνηση της έκλεισε το στόμα...
Ένα φιλί που και οι δύο περίμεναν αρκετό καιρό για δώσουν...
Ένα φιλί που είχε διάρκεια , πάθος, αγάπη και έρωτα...
Τα λόγια πλέον ήταν περιττά!!!!
Τον σύκωσε,τον πήρε από το χέρι και τον
οδήγησε στο δωμάτιο της...
Χαμήλωσε τα φώτα και η νύχτα ήταν δικιά τους πλέον...
Ανατρύχιαζε καθώς τα χέρια του χαϊδευαν όλο της κορμί,
καθώς εκείνος της ψυθιρίζε στο αυτί πόσο του είχε λείψει...
Πόσο καιρό ονειρευόταν να την έχει ξανά στην αγκαλιά του...
Καθώς τις φιλούσε τα χέρια και συνέχιζε 
να προχωράει σε όλο της το κορμί...
Δεν ήξερε τι να κάνει εκείνη...
 Ξαφνικα ένιωθε σα να ήταν η πρώτη της φορά...
Ένιωσε ξανά αγνή!!!
Ήθελε να φαντάζεται ότι εκείνη η στιγμή
θα τανε η πρώτη της φορά...
Εκείνη η πρώτη φορά που πάντα ονειρευόταν
μαζί του και με κανέναν άλλον...
Ένιωσε ξανά πως είναι εκείνο το κορίτσι τότε!!!
Η πρώτη φορά πάντα είναι κάτι μοναδικό που αν
δεν γίνει με εκείνον ή εκείνη που εσύ ονειρεύεσαι,
που θέλεις πραγματικά τότε απλά δε θες να τη θυμάσαι ποτέ!!!
Εγώ τη δική μου πρώτη φορά και όλες τις επόμενες
ήθελα και θέλω να τις ξεχάσω!!!
Μπορώ να φανταστώ λοιπόν πως ένιωσες...
Μπορώ να καταλάβω το πόσο ευτυχισμένη
ήσουν εκείνη τη στιγμή...
Καθώς ένιωθες τα χέρια του σε όλο σου το κορμί...
Καθώς τα χείλη του φιλούσαν όλο σου το κορμί...
Η ηδονή,το πάθος,ο έρωτας....
Μμμμμμμ κάτι μοναδικό!!!!
Τα κορμιά σας έγιναν ένα...
Τίποτα και κάνεις δεν έμπαινε πια ανάμεσα σας...
Ήσουν μόνο εσύ και εκείνος...
Δύο ψυχές, δυο καρδιές,δυο κορμιά που επιτέλους
ενώθηκαν και γίναν ένα...
Πλέον κάνεις και τίποτα δε μπορεί να μπει ανάμεσα σας...
Εσύ δε θα επιτρέψεις σε κανέναν πια να σας χωρίσει...
Βρήκε ο ένας το άλλο μισό του στον άλλον....
"Για πάντα μαζί ότι και αν γινει"...
(Αφιερωμένο σε δύο ψυχές που αγαπήθηκαν πολύ
και ο χρόνος ποτέ δεν έσβησε δεν άφησε
να ξεθωριάσει αυτή η αγάπη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου