Αμμόχωστος Μου... Μαρία Ιωάννου Φίλη.

Η Πόλη που έχω ερωτευτεί από μικρό κοριτσάκι στην κούνια
μου, νομίζω έγινε την στιγμή πως μόλις άνοιξα δειλά δειλά
τα μάτια μου, ένοιωσα την μυρωδιά της, την αύρα της,την
μεθυστική αγκαλιά της ,ένοιωσα τον έρωτα της,ένα έρωτα
μαγικό που δεν θα ξεφύγω ποτέ από αυτόν μα και δεν θέλω
ποτέ να ξεφύγω είναι πάλι μπροστά μου, όμορφη όπως τότε !!
Αγαπημένη μου είμαι πάλι εδώ και σε κοιτάζω από μακριά,
σιωπηλά. Φωνάζω δυνατά να με ακούσει όλη η πλάση
αυτή η πόλη είναι δική μου, δική μας.
Πονάω, πονάω πολύ ,εγώ ποτέ δεν θα σε ξεχάσω
μην κοιτάς που σου μιλάω και βουρκώνω
τρέχουν μόνα τους τα δάκρυα μου.
Εγώ σε αγαπάω Αμμόχωστος μου σε θέλω ,πεθαίνει η ψυχή μου
αγαπημένη μου μακριά σου .
Τοποθετήσαν οι κατακτητές συρματοπλέγματα στον δρόμο σου,
σε λεηλάτησαν ,όμως δεν μπορούν να φυλακίσουν τα όνειρα μου
για σένα ,ούτε τις αναμνήσεις μου !!
Ξέρεις δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα ,όλο το είναι μου
είναι γεμάτο από μοναξιά μακριά σου .!!
Δεν έχεις καταλάβει Αμμόχωστος μου ότι είμαι υποταγμένη
στον έρωτα σου ;Δεν το ξέρεις πως δεν θα φύγεις
από την σκέψη μου ποτέ;.
Είσαι εδώ σ'αγαπάω ,μου λείπεις δεν ξέρω τι λέω όμως αλήθεια
είσαι το μοναδικό και αληθινό κομμάτι της ζωής μου .
Θέλω να αντικρίζω την θάλασσα σου το πρωί όταν ξυπνάω και
να σου χαμογελάω και εσύ να μου λες καλημέρα με τον ήχο
των κυμάτων της γαλάζιας θάλασσας σου .!!
Να ρίχνω το κορμί μου στην θάλασσα σου και εσύ να με
αγκαλιάζεις με την αλμύρα της και το βράδυ πάλι κοντά
στην θάλασσα σου και καθισμένη στην Χρυσή αμμουδιά
να απλώνω τα γυμνά μου πόδια στο νερό και ο αφρός των
κυμάτων να μου χορεύει στις μύτες των δαχτύλων μου σαν
να με φιλάει γλυκά και εγώ να ηρεμώ που είμαστε πάλι μαζί .!!
Να σου μιλάω ,να σου μιλάω ασταμάτητα να κερδίσω τα χρόνια
που είμαστε χώρια ,τα πέτρινα χρόνια .
Σε ρωτάω αγαπημένη μου θα προχωρήσουμε μαζί ξανά
για σένα, για μένα και για όλα τα παιδιά σου ;
Με κοιτάς δεν μου μιλάς γιατί;
Εγώ όμως θα σου πω αυτό κάθε ημέρα μου λείπεις και τις γιορτές
γίνεται ακόμα πιο έντονη η απουσία σου από την ζωή μου
από τα καλά και τα άσχημα. !!
Ξέρεις ζω με όλες αυτές τις μαγικές στιγμές που έζησα
κοντά σου. Χόρεψα μαζί σου αγαπημένη μου στην γη σου,
ονειρεύτηκα πετώντας στα σύννεφα του γαλάζιου ουρανού σου,
έλα έλα σου το λέω ξανά και είναι αλήθεια μου λείπεις !!
Ήρθες ,χαμογελάς είσαι εσύ αλήθεια και μου δίνεις το χέρι σου
αγαπημένη μου και εγώ το δικό μου ,έλα έλα στον θρόνο σου
ΆΜΜΌΧΩΣΤΟΣ ΜΟΥ !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου