Καλώς ήρθες μοναξιά μου... Σοφία Σταθαρού.

Εδώ είμαι εγώ να σε περιμένω.
Κρύβομαι από τις πικρές, κρύβομαι από την θλίψη.
Μου έχεις λείψει το ξέρεις;
Μου έλειψε να σου μιλάω να σου λέω τους φόβους ,
ότι με τρομάζει και ότι με κάνει ευτυχισμένη.
Καλώς ήρθες μοναξιά μου.

Έγιναν πολλά από όταν σε έχασα.
Γελασα και έκλαψα, πονεσα μα και χάρηκα.
Έχω τόσα να σου πω!
Καλώς ήρθες μοναξιά μου.

Είμαι χαρούμενη που σε ξανά βρήκα.
Νιώθω και μια θλίψη όμως που είσαι πάλι δίπλα μου.
Γελάω από χαρά, κλαιω από λύπη και εσύ εισαι πάντα δίπλα μου.
Φίλη αληθινή, φίλη μοναδική.
Η μοναξιά μου. Λύπη και χαρά μαζί.
Δακρύζω όταν σε έχω, γελάω όταν μου λυπεις.!
Καλώς ήρθες μοναξιά μου.

Κρύβομαι από τις χαρές, κρύβομαι από τις σταναχωριες.
Το μόνο που ζητώ είναι εσένα ξανά. Την δική μου, μοναξιά.
Με κρατάς ζέστη, με κρατάς ζωντανή.
Με αγκαλιάζεις γλυκά κ με φιλάς μοναδικά.
Με κρατάς ασφαλή, με κρατάς γερα.
Καλώς ήρθες πάλι μοναξιά.

Sofia Statharou...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου