Το παράπονο της ψυχής... Μαριάννα Κοκεδήμα.

Μην κλαίτε σας παρακαλώ !
είπε η ψυχή στα μάτια
δε λέω είναι λύτρωση 
αλλά για ελάτε στη θέση τη δική μου

Σε εσάς αγαπημένα μου μάτια
όταν θα τρέξουν τα δάκρια
θα υπάρχει ένα χέρι να σας τα σκουπίσει

Ενώ
Όταν κλαίω εγώ ?
δε υπάρχει κανένα χέρι και κανείς
να μου σκουπίσει τα δάκρια .

κι όταν με κάνουν κομμάτια ?
πάλι μονάχη μου παλεύω να τα μαζέψω .

το έχετε σκεφτεί ??
εσείς βλέπετε ποιός σας εκεί κ κλαίτε

Εγώ δε βλέπω
απλά αισθάνομαι

λένε πώς
βλέπεις με τα μάτια της ψυχής
να συμφωνώ ,αλλά οι άνθρωποι βγάζουν τα μάτια
σε σας που σας έχουν ανάγκη να βλέπουν ....
φανταστείτε σε μένα τι κάνουν

Γι'αυτό σας λέω
μην κλαίτε σας παρακαλώ ..!!!

Εσείς έχετε αντοχή .....
Εγώ έχω δύναμη ......

Ο άνθρωπος δε έχει απόλυτος τίποτα
μονάχα ένα μεγάλο ΕΓΩ
και μπόλικη κακία ......

αγαπημένα μου μάτια
μου άρεσε που ξαλαφρωσα

τώρα σας επιτρέπω να "κλαίτε " από χαρά
που μιλήσατε μαζί μου .....
Με αγάπη η ψυχή σας. .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου