Είμαι ελεύθερη... Μαρία Ιωάννου Φίλη.

Περπατάω ξυπόλητη στην καυτή άμμο της ερήμου .
Σκέφτομαι πως βρέθηκα εκεί .
Είναι όνειρο είναι αλήθεια ;
Και όμως είναι αλήθεια,βρίσκομαι στην μέση της ερήμου !!
Τι ψάχνω άραγε αναρωτιέμαι ,να πάρω πίσω την ζωή μου ;
Την ζωή που μου έκλεψαν, που με πρόδωσαν ,
που με κακοποίησαν ;
Όχι τίποτα από ολα αυτά μόνο την όαση της ελευθεριας
της ψυχής μου . Κατάλαβα ότι μπορώ να προχωρήσω
μόνη μου είμαι δυνατή .!!

Η στιγμή αυτή η υπέροχη η μοναδική ήρθε και με πήρε
από το χέρι και με τραβάει μαζί της στην όαση της ψυχής μου
και μου ψιθυρίζει ζήσε ζήσε μόνο για σένα !!
Ζήσε και μην αφήσεις ποτέ ξανά κανένα και τίποτα
να γίνεις έρμαιο στα χέρια του!
Κοίτα γύρω σου
δες τις εικόνες τις ομορφιές, ζήσε τις στιγμές τις δικές σου
στιγμές για να δεις πόσο η ζωή και εσύ αξίζεις!!

Δεν καίει τα πόδια μου πια η καυτή άμμος της ερήμου
αντίθετα νοιώθω την δροσιά της δικής μου όασης!!
Είμαι ελεύθερη ,δυνατή ,ζω !!
Ανοίγω τα χέρια και επιτέλους μπορώ να
φωνάξω δυνατά ΑΓΑΠΩ!!
Χαμογελώ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου