Η Ανάσταση... Μάρω Πετρίνα.

Πηγαίνω να Εγκατασταθώ στον ουρανό ...
Με Καλεί από ψιλά ο Πατέρας μου δίπλα του να Του Παραβρεθώ
Από εκεί που θα είμαι, θα σας Προσεχω, θα σας Καθοδηγώ
Το Λόγο μου θα σας Στελνω να σκορπάτε σε όλη την γη
Για κάθε Χριστιανό που αναζητά την αιώνια ζωή

Μην παρασυρθείτε από τον κακό
Μην αμφιβάλλετε την Αγάπη μου ούτε για λεπτό

Θα έρχεται ο στρατός μου από Αγίους να πράττουν θαύματα
Να βλέπουν μικροί, μεγάλοι του Θεού τα Κατορθώματα.

Το σκοτάδι να μην φοβάστε
Το Φως μου να ψάξτε
Εκεί πάντα θα Με βρείτε
για να σας Ευλογώ ... να γιατρευτειτε

Να προσεύχεστε συνεχώς
Να Μου μιλάτε με την ψυχή σας
Με την καρδιά σας να ανοιχτείτε
Θα Είμαι πάντα μαζί σας
Κανένας να αισθάνεται ποτέ μοναχός

Είμαι Ο Βασιλευς των Ουρανών
Η Ανάσταση των Νεκρών
Η Ζωή του Μέλλοντος κι
Ο Αιώνας, των Αιώνων Η μων

ΜΑΡΩ ΠΕΤΡΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου