Δηλώνω Θηλυκό... Ιωαννα Χρυσακη.

Κάθε επανάσταση υποκινούνταν από ιδεολόγους,
" γραφιάδες ", ποιητές, συγγραφείς ανά εποχή
*(βλ. Γαλλική Επανάσταση 1789 μ.Χ. , 1821 κλπ. ).
Ο στρατός αναλάμβανε εκ των υστέρων.
Κάθε εποχή έχει τους ποιητές της αυτά για όσους το παίζουν
υπεράνω και χάσκουν ότι δεν υπάρχουν.
Οι ίδιοι ναι μπορεί να μην είναι όμως υπάρχουν.
Και ποιος ποιητής στην εποχή του άλλωστε αναγνωρίζονταν ;
σπανίως. Οπότε Καλό θα ήταν να μην γενικεύουμε-
πατρονάρουμε τα πάντα και τους πάντες κατά τα δοκούμενά μας.
Απεχθάνομαι τις γενικότητες. Βαρέθηκα να πιπιλάνε την
ίδια καραμέλα ποτέ μου δεν μου άρεσαν
οι καραμέλες βλάπτουν και τα δοντάκια.
Δηλώνω κατά του ακραίου φεμινισμού όμως δηλώνω και
θηλυκό στα άκρα.
Αρσενικά παλιάς κοπής σημαίνει η γυναίκα σπίτι-βασίλισσα
και νοικοκυρά κι ο άντρας όμως εργαζόμενος -
κουβαλητής για να μην ξεχνιόμαστε..
Έτσι το δέχομαι..
Αυτά τα ολίγα, κουράστηκε το μεσαίο μου δάχτυλο
να πληκτρολογεί..
Το μεσαίο; χμ ...λέτε να σημαίνει κάτι όλο αυτό ;
Φιλιά, δική σας με άκρως γυναικεία υπογραφή,
Ιωάννα Γ. Χρυσάκη
Από τις δικές μου ταπεινές (ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ)
Στη Φωτογραφία η αγαπημένη μου Ορνέλα Μούτι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου