Το χέρι της ψυχής... Nikola Painter.

Ο ποιητής και ο ερωτευμένος έχουν το χέρι της ψυχής
εκεί που η καρδιά τους το δρόμο έχει χαράξει.
Κι αν ακόμα αυτός ο δρόμος χάθηκε στου χρόνου
την πορεία εσύ, εγώ θα τον ανοίξουμε ξανά...
Ο μόνος δρόμος είναι ο δρόμος της ζωής
Και ο πλούτος μέσα από την ελευθερία του
ερωτευμένου ποιητή...
Αγάπη δίχως τέλος είναι ο μόνος λόγος που αξίζει
κανείς να ταξιδέψει με το χέρι της ψυχής μέσα
από τα μάτια της καρδιάς όταν αυτά κοιτούν
Το ονειρεμένο μπλε....
Το μονοπάτι των ματιών σου είναι ο δρόμος
για την πόρτα του Θεού
Ένα μονοπάτι δίχως επιστροφή....
Το μονοπάτι που ξεκινήσαμε μαζί.
Άγγιξε το δρόμο της καρδιάς.
Θεέ μου πόσο ευτυχισμένος ειμαι..
Όμως σε παρακαλώ μη με ξυπνας ακόμα..
Άσε μου το χέρι της ψυχής
Την καρδιά μου και απόψε να ακουμπά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου