Χθες πέθανα... Κατερίνα Κοτσιλίτη

Σήμερα είναι... αργά
Χθες πέθανα... και σήμερα βλέπω όλους να κλαίνε για μένα.... 
σήμερα βλέπω πόσοι άνθρωποι πλησιάζουν
το σώμα μου ήδη χωρίς ζωή.... ακούω όμορφα λόγια,
ακούω πολλούς επαίνους για μένα..... 

Λένε ότι βοήθησα πολύ, λένε ότι πάντα είχα μια λέξη
ενθάρρυνσης και ότι πάντα χαμογελούσα..... 
Λένε τόσα πολλά πράγματα για μένα....
πράγματα που ποτέ δεν ήξερα.... 

Τους βλέπω να με πλησιάζουν και να αφήνουν
ένα τριαντάφυλλο.... ενώ λένε ότι θα μου λείψεις ....
βλέπω πως καθαρίζουν τα δάκρυα τους....
ενώ λένε ότι μια μέρα θα συναντηθούμε ξανά.....

Ακούω τα τηλέφωνα.
Κάποιος απάντησε και είπε... είμαι εδώ δίνοντας
το τελευταίο αντίο στην καλή μου φίλη....
ναι, ότι κάποιος συνέχισε να μιλάει.....
και είπε, όχι, δεν μπορώ να πιστέψω ότι σήμερα δεν είναι
πλέον μαζί μας.... δεν θα την βλέπουμε πλέον......

Έρχονται συνέχεια με πολλά τριαντάφυλλα.
Είναι εκπληκτικό να βλέπεις τόσους πολλούς ανθρώπους
να κλαίνε .... πω πω πω πω ...... 
Δεν ήξερα πόσοι άνθρωποι με ήθελαν.....
είναι ακόμα εδώ... ακόμα και... αυτοί που με κορόιδευαν ...
αυτοί που μου αρνήθηκαν μια χάρη......
αυτοί που με καταραστηκαν.....
όλοι είναι εδώ με θλιμμένα πρόσωπα.....

Είναι εδώ και αυτοί που δεν με συγχώρεσαν .....
όταν μετανιωμένη... από τα λάθη μου τους ζήτησα
συγχώρεση..... σήμερα μου λένε πήγαινε με τον Θεό
σε συγχωρώ..... δεν κρατάω κακία.

Τι όμορφα τριαντάφυλλα μου φέρνουν.
Χθες κανείς δεν με είχε χάσει.... κανείς δεν με ήθελε
και αν ένιωθαν κάτι δεν μου το είπαν.....
Χθες κανείς δεν με επισκέφθηκε..... σήμερα όλοι
είναι εδώ και φέρνουν τριαντάφυλλα.... 
"" χθες "" θα ήθελα να μου πουν ό, τι μου λένε "" σήμερα "" 

Σήμερα... σήμερα δεν έχει σημασία τίποτα....... 
Σήμερα είναι η μέρα που θυμάσαι τι ήμουν;;;;;;;;; 
"" σήμερα είναι η μέρα που θα ξεχάσεις αύριο...""

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου