
Εσύ κι εγώ και όλα τα άλλα μέσα στο σύμπαν, είμαστε σταγόνες στην ακατάπαυστη ροή της θείας αγάπης. Όταν το δούμε αυτό, θα καταλάβουμε πως είναι η ίδια καλοσύνη που διαπνέει ολόκληρη την πλάση. Αν εναρμονιστούμε με τη ζωή, θα συμπλεύσουμε με το κομμάτι του θεού που διαχέει τα πάντα. Η φροντίδα και η προστασία κάθε μορφής ζωής είναι συγχρόνως καθήκον και ευχή μας... Ουεσίμπα Μοριχέι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου