"Στα μετέωρα του ονείρου"… Λεμονιά Γεμουρτζίδου.

Ξεκρέμαστη στα μετέωρα του ονείρου…
Νιώθω τη φωνή σου να φτάνει από μακριά…
Δυσοίωνος ο άνεμος της προσμονής… 
Αγριεμένο το ασίγαστο πάθος μου… 
Ανήμερο θεριό ο πόθος μου…
Ουρλιάζει, διψά, πεινά, σφαδάζει…
Άμοιρος στα χέρια του ανεκπλήρωτου…
Γιγαντώνεται η μορφή σου κολασμένα …
Σουλατσάρει στα βαλτοτόπια του μυαλού μου…
Γίνεται ένα με τα στοιχειά του ακατόρθωτου… 
Καβαλάρης της άμπωτης και της παλίρροιας… 
Ξεμυαλισμένη η ψυχή μου… 
Καθρεφτίζεται στα νερά της πλάνης… 
Αιμόφυρτη η αγάπη μου… 
Ξεψυχά στην αγχόνη της ερημιάς… 
Αλύτρωτη η κεντιά του έρωτα… 
Κατάρα η λήθη…
Συνώνυμο θανάτου… 
Βουβός ο φόβος μου…
Παλεύει με τον χρόνο…
Διαστέλλεται η στιγμή… 
Κόβεται η ανάσα μου…
Σε αφήνω ελεύθερο…

Ζωγραφική από τον Maher A.Hassan

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου