Τα καυτά σου φιλιά..Σ. Σταθαρού.

Πόσες φορές ψάχνω την μυρωδιά σου..
Αναζητώ ένα σου χάδι ένα σου φιλί..
Πόσο μου λείπεις..
Πόσο μου λείπουν τα καυτά σου φιλιά..

Εκείνα τα παράνομα φιλιά που μου έδωσες
εκείνη την κρύα νύχτα του χειμώνα...
Τότε που με έκανες να νιώσω ζωντανή..
Τότε που ήρθες κ φιλήσες κάθε πόντο του κορμιου μου..
Ήρθες κ αφησες την μυρωδιά σου παντού..

Εχει αρχίσει να ξεθωριάζει.. Σε ψάχνω παντού..
Ψάχνω τα καυτά σου φιλιά σε άλλα χάδια σε άλλα φιλιά..!!
Αχ και να ήξερες πόσο ζωντανή με έκανες να νιώσω
εκείνη την κρύα νύχτα του χειμώνα...
Κάθε κύτταρο του κορμιου μου σε αναζητά.. Σε ζητάει..

Έλα πάλι.. Εστω κ έτσι.. Εστω στα κρυφά..
Κάνε με να νιώσω πάλι ζωντανή..
Ζέστανε την ψυχή μου, τις κρύες νύχτες του χειμώνα..
Δώσε μου πάλι τα καυτά σου φιλιά..

Sofia Statharou ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου