Η Όχθη του Ποταμού... Μαριάννα Κοκεδήμα.

Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα.
ντύθηκα στολιστηκα έβαλα το καλό μου φόρεμα
το λευκό με αποχρώσεις του γκρι.
λυτά ανέμελα τα μαλλιά μου ,και πήγα στην όχθη
του ποταμιου να περιμένω εσένα . την αγάπη μου ,
γιατί ξέρω ότι όταν θες να με θυμάσαι εμένα
εκεί πας ,δίπλα στο γάργαρο νερό του ποταμού,,
κι ακούς το τραγούδι του ακούς τα λόγια μου,
ακούς σιγά και τρυφερά να σου ψιθυρίζω στο αυτί σού :
το 'Σ'αγαπώ ' αγάπη μου ήρθα .

..Μ'εψαχνες ;; εδώ είμαι.
άκουσα τη φωνή σου μέσα από τα γκρίζα σύννεφα
ίδιο με το φόρεμα μου , να έρχεται προς τα εμένα
με το απαλό αεράκι που φυσούσε με ναζί γύρω μου
σαν να ήθελε να μου πει ένα μυστικό που μόνο εγώ
τα σύννεφα και το ποτάμι έπρεπε να το ακούσουμε ,
κανεις μα κάνεις άλλος.

Εκεί στην όχθη του ποταμού είναι πλέον το στέκι μας ..
εγώ ,εσύ ,το ποτάμι τα σύννεφα άσπρο γκέι,κι ο ουρανός.

Εδώ κι ώρα περιμένω να φανείς αλλά τίποτα σου μιλάω
μα δεν μ'ακους, σκιβω να πιώ νερό και καθρεφτίζεται 
το πρόσωπο μου με μπερδεμένη μορφή μέσα είναι
και το δικό σου πρόσωπο απόμακρο θλιμμένο
με υγρά μάτια και σφραγισμένο στόμα .
χαμογελώ αυθόρμητα νομίζοντας ότι με βλέπεις.
μα ξαφνικά τ'ομορφο προσωπάκι μού γίνεται ένα
με τα γκρι σύννεφα του ουρανού ξαφνικά χάθηκες .
μήπως βλέπω όραμα ;;

Μήπως όλα είναι στο μυαλό μου ;; ή όντως είσαι εδώ ;;
Απάντησέ μού έστω και σε μια από αυτές τις ερωτήσεις
έστω και μια απάντηση αγάπη μου χαμογέλα μου ξανά ,
φωτίζει το πρόσωπο μου δίνεις φως στη ζωή μου ,
έχω ανάγκη ,να σε δω να χαμογελάς ξανά να νιώθεις
ξανά ,μην κρύβεσαι από την αγάπη μου και τον
έρωτα σου για μένα ελα..έλα μαζί μου κι όπου
μας βγάλει απλά άσε τον.εαυτό σου ελεύθερο
απ'εδω κι.πέρα αυτό θα είναι το καταφύγιο μου
η όχθη του ποταμού  μαζί με σένα χωρίς εσένα .

αλλά ξέρω νιώθω ,οτι κι εσύ εκεί θα είσαι .
δεν μπορείς μακριά μου ,το άρωμα μου
την ανάσα μου . ξέρω ναι
δεν μπορείς χωρίς το γλυκό κι αθώο
χαμόγελο μου . ούτε κι εγώ χωρίς
τα μάτια σου οταν τα πρώτο είδα ,
ταξίδεψα στα ποιο ωραία μέρη του Κόσμου
μεσα απ'τα ματια σου .

Ελα λοιπόν και ταξίδεψε με στα μονοπάτια του έρωτα και
στο στολισμένο δρόμο με πολύχρωμα λουλούδια της αγάπης .
Αγαπάμε λοιπόν
.....................ΜΠΟΡΕΙΣ....... ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου