Ο άγγελός μου... Σοφία Σταθαρού.

Λοιπόν σήμερα θα σας μιλήσω για μια ξεχωριστή κοπέλα
 που βρέθηκε στην ζωή μου ξαφνικά.. Ναι..!
Είναι από αυτά τα ξαφνικά που δεν τα περιμένεις
έρχονται στην ζωή σου κ στην αναστατώνουν..!
Άλλοι όμορφα, άλλοι άσχημα κ άλλοι απλά της δίνουν φως..
Ναι σαν την κοπέλα.. My Angel..
Ήρθε κ την φώτισε..
Κ εγώ φώτισα την δική της..

Κάπως περίεργη σχέση μια φιλία που ξεκίνησε δειλά..
Κ απλά μιλήσαμε κ απλά δέσαμε κ απλά...
Αλλά κάτι έλειπε..
Κάτι έλειπε να δέσει όλο αυτο..
Οχι δεν έλειπε σε έμενα..
Είχε χάσει την λάμψη της..
Ένιωθε μισή..

Ήταν σαν να κάθεται στην άκρη ενός τρένου κ να περιμένει..
Πάντα να περιμένει..
Να έρθει κάτι να τις αλλάξει την ζωή..
Να την φωτίσει..
Ότι να είχε στην ζωή της δεν την εκαναν να νιώσει..
Να αισθάνεται κάτι..

Εγω δεν μπορούσα να καλύψω το τεράστιο κενό..
Ολο αυτό που ένιωθε..
Όλο αυτό που την επνιγε..
Μέχρι που ναι..
Ήρθε κάτι που τν έκανε να ζει..
Να νιώθει ζωντανή..
Να ελπίζει κ να νιώθει ξανά..

Κ φοβόταν..
Κ έτρεμε..
Κ αν ήταν όνειρο να μην ξυπνήσει..
Κ έπιασε το χέρι μου..Κ εγώ το δικό της..
Κ είμαι εκεί σε κάθε μικρό βήμα να την βοηθάω
να βάλει φως στη ζωή της..

Κ ναι γίναμε τέσσερις..
Τόσο απλο..
Τόσο γλυκό..
Απλά τέσσερις..
Κ εκεί στην άκρη του τρένου η μικρή μου Angel
τον είδε να ερχετε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου