Χάνεται ο στεναγμός...
Χάνεται ο
στεναγμός κ
ι αν τρέχουν δάκρυα.
Τα δάχτυλα μου ' mi
μην τα λογιάζεις κλάμα.
Φτερούγισε
το "είναι" μ
mi..mi..
μη..
η νοσταλγία μ
απόψε
παίζει
δίπλα μου
αυτή ' της θλίψης
si .. si.. εσύ
δική μου
αποψινη μ
νότα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου