Αγάπη ίσον Ζωή... Μαριαννα Κοκεδημα

Αποτέλεσμα εικόνας για Μου μιλάς γι αγάπη μα δέν ξέρεις καν την έννοια της λέξης ΑΓΑΠΗ."
Μου μιλάς γι'αγαπη
μα δέν ξέρεις καν την έννοια της λέξης ΑΓΑΠΗ.
ούτε την ουσία τι πάει να πει ΑΓΑΠΩ

Αγαπώ
είναι να δίνεις όλο σου το είναι στον άνθρωπο που αγαπάς.

Αγαπώ
είναι να χαίρεσαι με τη χαρά του άλλου....
να κλαις με τον πόνο του...
να χαμογελάς επειδή χαμογελά ο άνθρωπος σου
κι ας μην ξέρεις το λόγο.

Αγαπώ σημαίνει.
Είμαι δίπλα σου σε κάθε τι που κανείς.
στα κάτω και στα πάνω σου....

Αγαπώ
έναν άνθρωπο γιατί γεμίζει ομορφιά τη ζωή μου.
γεμίζει ζωή και φώς τη ψυχή μου.

αγαπώ
γιατί θέλω κι επειδή μπορώ κ ξέρω ν'αγαπώ .....!
γιατί μέσα από την αγάπη ζω κι εγώ.

Αγαπώ .....
μόνο για μένα και τη γαλήνη της ψυχής μου .
Άν νομίζεις ότι αγαπώ για σένα είσαι λάθος .

Απλά τα πράγματα . αγαπώ για μένα..
το τι θα κάνεις εσύ είναι δικό σου θέμα
όχι δικό μου .

Εγώ αγαπώ πολύ κι απόλυτα.
δέν με αφορά αν θα με αγαπάς εσύ
ή όποιος δηποτε άνθρωπος.

Μου μιλάς συνέχεια για αγάπη
κι αγάπη δεν είχες ποτέ μέσα σου ....
δέν σε κρίνω όχι βέβαια
δεν έχω αυτό το δικαίωμα γιατί απλά καταλαβαίνω..
νιώθω την ψυχική σου διαταραχή.
είπα είμαι άνθρωπος που ξέρει να αγαπάει
βαθιά με τη ψυχή του...
όχι απλά στα λόγια του τίποτα .

Ξέρεις γιατί σε καταλαβαίνω που
δεν μπορείς ν'αγαπάς ?
γιατί πολύ απλά.
δέν αγαπήθηκες ποτέ από κανέναν...
δέν χορτασες ποτε Αγάπη.
φροντίδα αφοσίωση γιατί ποτέ κανείς
δεν σου έδωσε την απαραίτητη
σημασία της υπάρξεις σου.

Και τώρα που βρέθηκε άνθρωπος
να σε αγαπάει αληθινά και πολύ
εσύ τρομαξες έχασες τη Γη κατ απ τα πόδια σου...
έπαθες μπλακ άουτ ...
τα έχασες πώς το λένε στη λαϊκή γλώσσα.

Αλλά είσαι και πολύ δήλος. ...
εγωιστής δέν το παραδέχεσαι καταλαβαίνω
σε πονάει πολύ που είσαι άδειος...
που δέν αηαπηθηκες ποτέ σου .

μα άνθρωπέ μου
πώς θέλεις ν'αγαπηθεις όταν εσύ
ο ίδιος δεν αγάπησες ποτέ ?
όταν εσύ δέν αγάπησες ποτέ τον εαυτό σου ?
αλήθεια πώς θες να σε αγαπούν οι άλλοι ?

Άκου λοιπόν :
για ν'αγαπηθεις πρέπει ν'αγαπάς .....
για ν'αγαπάς πρέπει να έχεις μεγάλη ψυχή
να χωράει την πολύ αγάπη .
και το πιο συμανρικο ?
πρέπει εσύ ν'αγαπάς πρώτα εσένα ...
γιατί ειλικρινά σου το λέω κι ας πονάς 
Άν δεν αγαπάς τον εαυτό σου
δεν έχεις την ικανότητα ν'αγαπησεις ποτέ κανέναν.

ξεκινά λοιπόν έχεις πολύ δουλειά μέχρι να φτάσεις
στο τέλος του δρόμου που λέγεται Α Γ Α Π Η
Μη λερωσεις το στόμα σου άλλη φορά να πεις Σ'αγαπώ.
Δεν φτάνει που δέν ξέρεις ν'αγαπάς αλλά έχεις τη μαεστρία
να αδειάζεις κι ότι γεμίζει τη ψυχή σου.

Ποτέ δεν κατάλαβα πως το κάνουν αυτό οι άνθρωποι
αλλά ένα είναι σίγουρο ....
έχουν πολύ 'ταλέντο' στην προσποίηση και πολύ θεατρικό
του λέγε στο λόγο που νομίζουν ότι σ'έχουν πείθει
για τα δήθεν πιστεύω τους .
αστούς να το νομίζουν ...

Εγώ πάντα απολαμβάνω στο τέλος
της θεατρικής τους παράσταση ......
Πριν πεις Σ'αγαπώ στους ανθρώπους
πλύνε καλά το στόμα σου .
Η Α Γ Α Π Η είναι καθαρή
δέν θέλει βρώμικους ανθρώπους
να ξεστομίζουν τ'όνομά της .......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου