Τι κατάντια είναι αυτή;... Μαριαννα Κοκεδημα.

Όσο κι αν κατασπάραξαν σε κομμάτια το είναι μου
τα λυσσασμένα σκυλιά
Εγώ φύλαξα καλά ένα κομμάτι της ψυχής μου
μονάχα για μένα.
Για να ξαναγεννηθώ απ την αρχή .
αλλά δεν θα είμαι ποτέ ξανά ιδιος με πριν .

Σάπια κορμιά με ανύπαρκτες καρδιές
κατάντησαν οι άνθρωποι σήμερα .

Σάρκα που πέφτει κομμάτι κομμάτι από το σώμα
σαν τους τοίχους σ'ένα παλιό
ερείπιο σπίτι χωρίς φροντίδα .

Κομματιασμενες ψυχές ξεθουριασμενες
από το πέρασμα του χρόνου,
και βυθισμένες σε σκοτάδι .
ξεχασμένες από την αγαπη των ανθρώπων .
θεέ μου ....
Τι κατάντια είναι αυτή ;
πώς σάπισαν έτσι οι άνθρωποι ;
γίνανε κορνίζες στον τοίχο,
πρίν πεθάνουν . από παλιό σάπιο ξύλο
που τρίβεται μόλις το αγγίξεις.
Θολά βλέμματά των περαστικών
που σε κοιτούν με λύπηση κι απορία,
λες και είσαι ζόμπι .

Κουφάρια άψυχα κατάντησαν οι άνθρωποι
τελείωσε η Α γ α π η
τελείωσε το ενδιαφέρων
τελείωσε η ανθρωπιά
τελείωσε η επικοινωνία
τελείωσε η καλοσύνη
Σε όλα επικρατεί η σιωπή
και η αφόρητη μοναξιά των ψυχών .
στέρεψαν οι ψυχές από συναισθήματα
ξηρασία και πάλι στις καρδιές.

Απογοήτευση από άνθρωπο σε άνθρωπο
δε μας απογοητεύει η ΖΩΗ όχι
οι ψεύτικοι άνθρωποι που παίζουν
με την ειλικρίνεια και τα συναισθήματα των άλλων.
Αυτά σε κόβουν σε κομμάτια
όχι η Ζωή

Οί άνθρωποι 'σκοτώνουν ' όχι οι δολοφόνοι
έθαψαν ζωντανούς τους ανθρώπους

Μα η ψυχή ακόμα αναπνέει
Η ψυχή διψάει γ'αγάπη κ Ζώη
Στην καρδιά ακόμα το αίμα είναι ζεστό .
Δε έχει πεθάνει ακόμα η ψυχή
φωνάζει 'δυνατά ' το σώμα
με όση φωνή της έχει απομείνει. .....
Α Γ Α Π Η θέλω μ'ακουτε; ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου