Σκέψεις... Μαρία Ιωάννου Φίλη.

Ήρθε πάλι η νύχτα και εγώ πιστή στο νυχτερινό μας ραντεβού,
σαράντα έξι χρόνια γράφω σε σένα .
Δεν στέρεψαν τα λόγια έχω ακόμα πολλά να σου πω
μέχρι τα βαθειά γεράματα !!

Αναρωτιέμαι το γιατί εσύ που μας έδωσες όλη την βαθειά
εμπιστοσύνη σου και εμείς που διαλαλούσαμε τον έρωτα μας
για σένα πως σε προδώσαμε και σε παραδώσαμε στον θάνατο .;

Τι συμφωνία αγάπης είναι αυτή προς εσένα που έγινε προδοσία;
Εμείς οι εραστές σου ,εμείς που σου ραγίσαμε την γεμάτη από
αγάπη καρδιά σου για εμάς ,έχουμε γίνει πια ξένοι .
Οι μόνες σκέψεις μας τρέχουν για αλλού .
Σε ένα οδόφραγμα ντροπής και αίματος ,στο χρήμα ,στο ψέμμα,
στην καλοπέραση και σε κάθε είδους υλικά αγαθά .

Σου κλέψαμε την ομορφιά σου γιατί δέθηκες μαζί μας με πάθος
και εσύ παραιτήθηκες από τον εαυτό σου για μας και εμείς δειλοί
αποχωρήσαμε και σε αφήσαμε μόνη απροστάτευτη και δεν
έφτανε μονάχα αυτό αλλά πήραμε μαζί μας σε όποια γη και να
σκορπίσαμε το πιο όμορφο κομμάτι σου σε κλέψαμε .

Αγαπημένη μου πως γίνεται αυτό ;Πως γίνεται να αγαπάς, 
να πονάς και να αφήνεις αυτή την αγάπη να φύγει ;
Αμμόχωστος μου αν δεν είχα φύγει αν ήμουνα δίπλα σου
αν δεν σε είχαμε προδώσει όλοι, που συνεχίζουμε να το
κάνουμε δεν θα αφήναμε την μαύρη συννεφιά να σκεπάσει
τον ουρανό σου ,ούτε να χορτάριαζαν οι δρόμοι !

Όπου και αν είμαι όπου και να βρίσκομαι δεν έχω φύγει ποτέ
από κοντά σου . Είσαι ο έρωτας της ψυχής μου και εσύ
ο μόνος έρωτας που δεν θα με προδώσει ποτέ γιατί είμαστε
ψυχικά δεμένοι και τον έρωτα που τον δένει η ψυχή
ποτέ δεν τελειώνει !!

Αφού όλοι την αγαπάμε ας την απελευθερώσουμε ,
ας κάνουμε κάτι και εμείς επιτέλους για αυτήν .
Την προδώσαμε δεν μας πρόδωσε !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου