Σε φαντάζομαι Γυμνή μες στο μεθύσι σου... Ελένη Παπαμακαρίου.

Νιώθω την ανάσα σου να μου κυριεύει ...
Το.... κορμί μου .
Μια ανάσα απ'"ένα ιδιαίτερο χαρμάνι ..
Αρώματος και αλκοόλ .
Και δύο χειλη ...Κατακοννινα σαν τη φωτιά .
Ήρθες πάλι ...και θα φύγεις .
Δεν ,θα τ"αντέξω ..
Με δυσκολία σηκώνομαι να βρω σ"ένα συρτάρι ..
που έχω κρυμμένο ..το θησαυρό μου .
Την φωτογραφία σου .
Τα χέρια μου τρεμουνε ..
Δεν.. θέλω να χάσω ούτε στιγμή
από την φαντασία μου το φιλί σου .
Χωρίς ανάσες ..Ανάσα μου παραδινομαι.
Η φωτογραφία σου που έχω πια στα χέρια μου
...μου δίνει την συνέχεια ....
Σ"ένα έργο ..που δεν έχει τελειώσει .
Σε βλέπω ..και νοιωθω ..
Ότι μπήκα στο σπίτι μου .
Αφηνομαι ..χάνομαι σου παραδινομαι .
Με τον Ιστό να πλεκεις γύρω από το Σώμα μου
Σαν τις Αράχνες
Που αφοπλίζει κάθε μου σκέψη .
Κάτι θεϊκό και Αναμάρτητο .
Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση .
Να έρχεσαι .
(Να σε φαντάζομαι Γυμνή μες στο μεθύσι σου)
Και μες στη παραζαλη ...Να σου πω .
Ότι άργησα να σου πω το..πόσο Σ"αγάπησα ..
,,,,,,,,,, Και ..ΣΑΓΑΠΩ ",,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου