Εκείνος κι Εκείνη......αγαπήθηκαν πολύ.... Μαριαννα Κοκεδημα.

Σ'αγαπάω τόσο και... 

Φοβάμαι λιγότερο,όταν μ'αγαπάς ζωή μου
όταν μου κρατάς,το χέρι,
όταν εγώ πέφτω,
όταν μου χαμογελάς,μέσα στη συννεφιά μου,
όταν νιώθω την ανάσα σου,στην ψυχή μου,
όταν μου δηλώνεις την πίστη σου,ενώ εγώ την έχω χάσει...
να μ'αγαπάς...
να μ'αγαπάς μ'ακούς;;

Η αγάπη σου για μένα είναι οξυγόνο
είναι η βροχή που ποτίζει τα λουλούδια
κι όλη τη γη .
να μ'αγαπάς για να μπορώ να ζήσω
να μ'αγαπάς και να με προσεχείς
σαν τη ψυχή σου
γιατί εγώ είμαι η ψυχή σου
να μ'αγαπάς μ'ακους ;;

Αγάπα με πολύ σου λέω
και θα σε λατρεύω μια ζωή
αγάπα με σαν να μην Υπάρχει το αύριο
αγάπα με όπως η θάλασσα τα βράχια
και την ακρογιαλιά
όπως ο ουρανός το φεγγάρι και τ'αστέρια
Αγάπα με σου λέω μ'ακούς ;;
Νιώσε με μπορείς ......

Σε άκουσα .....
και που ξέρεις εσύ πώς αγαπάω εγώ ;
και ποιος σου είπε ότι εγώ δέν σε αγαπάω;;
σου το είπαν τ'αστέρια και το φεγγάρι ;
ή θάλασσα και τα βράχια ;
ποιός ;
μήπως τα νυχτολούλουδα ;
ή τα πουλιά τις μέρας που ταξιδεύουν για μέρη ζεστά ;
ή μήπως η καρδιά σου δεν νιώθει την αγάπη μου ;
με νιώθεις ;
με ακούς ;
η ψύχη μου ζει μονάχα από την αγάπη που σου έχω
η καρδιά μου χτυπά μονάχα για σένα
εσύ δέν ακούς τίποτα ;
δέν μπορεί
γιατί εγώ ακούω την καρδιά σου
πως χτυπά για μένα
νιώθω τη ψυχή σου
πως πονά απ την απουσία μου
ακούω τη φωνή σου από μακριά να μου λέει
Σ'αγαπώ....
Εσύ γιατί δέν με ακούς ;;;

ούτε ο άνεμος δέν σου φέρνει τη φωνή μου ;
άκου σε με λοιπόν και μη φοβάσαι
εγώ είμαι εδώ για σένα μ'ακους ;;
Σ'αγαπώ......
Εκείνος κι Εκείνη......αγαπήθηκαν πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου