Μην κουραζεις άλλο τη ψυχή σου με διάφορες ερωτήσεις για το Γιατί ;... Μαριαννα Κοκεδημα.

Μη ματωνεις άλλο
την κουρασμένη σου ψυχή
ούτε με το τι έγινε χθες...
ούτε με ολ'αυτά που χάθηκαν. ....
ούτε αν αύριο θα έχεις
αυτό που δεν είχες χθες .......
ότι έγινε έγινε .....
Το λάδι που χύνεται
δεν μαζεύεται ξανά ....
προσπάθησε να κρατήσεις
αυτό που έχει απομείνει....
άσε την κουρασμένη
και πονεμένη σου ψυχή
να ηρεμήσει απ'ολα αυτά
που την γονάτισαν....
άσε σου λέω να βρει
τη γαλήνη κι την ηρεμία
δεν βλέπεις ;;;
κοντεύει να σωθεί το φώς
από τις φουρτούνες
και τις καταιγίδες .....
άσε που σου λέω ......
ματωσε ..γονάτισε..
πόνεσε...έκλαψε..
ούρλιαξε...
Και τώρα που είπε:
ΣΤΟΠ ως εδω
...εσυ του θυμίζεις
ολ'αυτά που πέρασαν ......
άσε με που σου λέω .....
τώρα που έχω κέφια
να χαμογελάσω .....
ναι ναι ναι καλά άκουσες ....
ήρθε η ώρα
να χαμογελάσω κι εγώ λιγάκι ....
όχι για τίποτα αλλά φοβάμαι
μην σωθεί το φως μου
και μένω για πάντα στο.σκοτάδι.....
άσε με σου λέω να γελάσω .......
χαμογέλα ψυχή μου
να φοβηθεί ο πόνος .....
γελά ψυχή μου σου λέω .......

Μαριαννα Κοκεδημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου