Είμαι όμορφη όταν χαίρομαι και χαμόγελαω... Eleni Drakoulidou.

Είμαι ευγενική με όλους, είμαι καλή με όσους μου φέρονται καλά,δεν προκαλώ αλλά μπορώ να γίνω σκληρή με όσους με αδικούν..
Έχω ύπαρξη χαζή γιατί έχω πιστεψει σε λάθους ανθρώπους.
Και αυτό δεν με κάνει αδύναμη αντίθετα χαίρομαι, γιατί πάρα που απογοητευομαι, ή καρδιά μου συνεχίζει να νιώθει, να εμπιστεύεται και να αγαπά..
Είμαι δυνατή αλλά είμαι και πολύ ευαίσθητη. Μπορώ να γελάω αλλά δεν θα κρύψω ούτε τα δάκρυα μου..
Γιατί της δυσκολίες της ζωής μου της πέρασα μόνη μου δεν ήταν κανένας εκεί να σκουπίσει τα δάκρυα μου και δεν ζήτησα από κανέναν να με σώσει..
Αυτοί που ειναι δίπλα μου με ξέρουν καλά και για τους άλλους δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν..
Ξέρω ποιά είμαι και πατάω τα πόδια μου γερά στη γη.
Είμαι δίπλα σε όποιον με χρειάζεται..
Μπορώ να συγχωρώ αλλά δεν θα εμπιστευτώ εύκολα...
Είμαι μια ονειροπόλα και αθεράπευτα ρομαντικη ψυχή..
Είμαι ειλικρινής και δεν φοβάμαι να πω αυτό που σκέφτομαι και ας είναι λάθος. Εξάλλου και τα λάθη ανθρώπινα ειναι....
Και εγώ τα έχω πληρώσει και ακόμα τα πληρώνω λάθη μου..
Έτσι δεν διαπραγματεύομαι για κανέναν και για τίποτα την ηρεμία της ψυχής μου..
Είμαι όλα αυτά που σε κάνουν άνθρωπο. Γιατί η ζωή με έμαθε να παλεύω και να αντέχω χωρίς να με αλλάξει...

Eleni Drakoulidou.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου