Σ' Ακούμε... Αννα Ζανιδακη.

Εσένα θέλουμε φίλε μας αγαπημένε , να μας πεις το Χρόνια σου
Πολλά! Εσένα , να μας πεις εκείνα τα γλυκά και αξιόλογά σου
λόγια ,που κανείς άλλος ,δεν ήξερε να χειρίζεται με τόσο
ευγένεια και καλλαισθησία ψυχής του απέναντί μας .
Εσένα αποζητούμε συνέχεια ,να δώσεις το δικό σου μήνυμα ,
τη δική σου σφραγίδα ,να τη δούμε ,αν και έχει μείνει ανεξίτηλη,
ανέπαφη ,απ την τελευταία σου γραφή .
Δε΄θέλουμε άλλο να μας πει το Χρόνια πολλά , τι κι αν το χουμε
ακούσει , και να ναι όλοι τους καλά ,αλλά ,εγώ θέλω από σένα,
να διαβάσω τα όμορφά σου υποστηρικτικά σου λόγια ,που μου
λείπουν πολύ. Τον όρκο που σου χω δώσει ,παλεύω με νύχια
και με δόντια να τον κρατήσω , να μην ακούς βωμολοχίες εκεί
ψηλά και σου γκριζάρω το καταγάλανο του αιθέριου σου
ουρανού . Δε θέλω να σε λυπήσω κατά διάννοιαν ,είμαι εδώ
και σε σκέφτομαι ,μου λείπεις τραγικά , μου λείπουν οι τόσο
ολόσωστές σου συμβουλές ,όλα τα τόσο σου ωραία , σοβαρά
και μετρημένα λόγια.
Θέλω να σαι ήρεμος , το τσακαλάκι σου , παλεύει και μάχεται,
προσπαθεί χωρίς λάθη ,αν και γίνονται φυσικά , παραλείψεις,
αλλά θέλει να σε κάνει να νιώθεις περήφανος δάσκαλός της,
φίλος της ,άνθρωπος δικό της ,
Μοιράστηκα την αλήθεια μου ,τους φόβους μου ,τα πολιτικά
μας σκηνικά ζωής και παρουσίας μας ,μιας περιουσίας αλήθειας
και ομορφιάς ,με τη Μαιρούλα μας ,να ναι φίλη ,αδερφή ,
συνοδοιπόρος και εκείνη που αναζητούσαμε εσένα μα εσύ ,,,
είχες ταξιδέψει .Όλα τα κορίτσια σου ,της ομάδας ,μέλη ,
μας είχες στην αγκαλιά σου , τώρα που το σκέφτομαι ...
μια αγκαλιά ολόκληρος ,σκέψη , νους ,ψυχή καρδιά .
ΟΙ ΓΡΑΦΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΤΖΟΡΤΖΗ...
Εσένα θέλω να με καθησυχάσεις,αλλά δε σε βρίσκω πουθενά,
μόνο στα όνειρά μου ,εκεί να έρχεσαι και να μη με ξεχάσεις
ΠΟΤΕ! Ναι ,,,κάτι ακούω να ρχεται από ψηλά , κάτι ψιθυρίζει,
στο είναι της ψυχής και της καρδιάς μου ...της καρδιάς μας..
ΕΙΠΕΣ Σ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ...
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΡΑΦΑΓΓΕΛΕ ΜΑΣ!!!!
ΕΤΙΚΕΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ..
ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ,ΟΛΕΣ ΕΜΕΙΣ ,ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου