Ο εγωισμός κι μοναξιά... Μαριαννα Κοκεδημα.

-Βάλε ένα ποτήρι να πιούμε
-είπε η μοναξιά στον εγωισμό
-ένα δυνατό από αυτό που σε κάνει
να μη θυμάσαι τίποτα .
-Γιατί εγώ ;
-είπε ο εγωισμός .
-γιατί εσύ μ'εφερες εδώ στη μοναξιά .
-εσύ που δε λες να βγάλεις το σκασμό σου
-εσύ ξεκίνησες το παιχνίδι του Εγώ .
-εσύ φταις για όλα .
-εσύ εδιωξες την ΑΓΑΠΗ
- ειπε όλο 'πόνο ' η Μοναξιά
-δεν ήξερες οτι στο παιχνίδι του
Εγω χάνεις μόνο εσυ .
-είπε η μοναξιά .
-μα εγώ δέν έκανα τίποτα
-είπε ο εγωισμός .
-εγώ δεν.......
-φτάνει πια
-είπε η μοναξιά
-Μια λέξη έχεις μάθει μόνο
-Εγώ Εγώ Εγώ .......
-με κουρασες τόσα χρόνια που σε ανέχομαι
- είπε εκνευρισμένη η μοναξιά
-μ'έχεις δικάσει να ζω με όλους τους ανθρώπους
χωρίς να με ρωτήσεις
άν μου αρέσει ή αν το θέλω .
-με ονομασες μοναξιά με το εγω σου .
- και κατέβασε το ποτό με τη μια .
-κι έφυγε ζαλισμένη λέγοντας του
Αφού δε έχεις "δίπλωμα"
τι θες κι " οδηγείς "
σκορπώντας τον " θάνατο " στους ανθρώπους ;
-Ο εγωισμός και πάλι έμεινε μόνος του
αυτός και το μεγάλο εγω του .
-ήπιε μέχρι μου δε θυμόταν καν τ'όνομά του
-και φώναζε συνέχεια τ 'όνομά της
- Αγάπη Αγάπη
γυρνά πίσω σε παρακαλώ !
Μα η Αγάπη δέν τον άκουγε πία.
άντε λοιπόν στην υγεία του εγωισμού .
και της μοναξιάς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου