Εδώ... Δόνα Αμαρυλλίς.

Εδώ...
Εδω ονειρεύομαι νοερά...
Εδώ ονειρεύομαι συνειδητά...
Το χρώμα έχω για τοίχο...
Της καρδιάς μου τον χτύπο...
Το κρεβάτι του πόνου...
Το κρεβάτι του δρόμου...
Στόλισα εγώ με χρώμα...
Να ονειρεύομαι ακόμα...
Σαν να είμαι στο σπιτικό μου...
Καμαρώστε το αρχοντικό μου...
Με τα μάτια της ψυχής σας...
Και τα μάτια τής συνειδησή σας...
Κοιτάξτε λίγο και εμένα...
Πως πήγαν όλα στα χαμένα...
Σαν πένητας έχω την κηλίδα...
Στης ζωής μου την μαύρη σελιδα...

Αθήνα Κολωνάκι 6/4/2021
Με αγάπη λύπη και σεβασμό Δόνα Αμαρυλλίς

1 σχόλιο:



  1. Ευχαριστώ για την όμορφη φιλοξενία σας...
    Χαρά και δημιουργία στην σελίδα σας...
    Όπως η λίμνη στον ήλιο λαμπυρίζει…
    και η ψυχή σας έτσι να φωτίζει …
    Όπως το μάτι χάνεται στον ουρανό..
    έτσι και η ψυχή σας μέσα στο γαλανό…
    Στην δικιά σας εποχή να καλπάζετε…
    Σαν άσπρο άτι να την δαμάζετε…
    Στον ουρανό να πετάτε ψηλά…
    Η επιτυχία φως να σας χαμογελά…
    Με αγάπη και σεβασμό: Δόνα Αμαρυλλίς


    ΑπάντησηΔιαγραφή